Wydziały/Kierunki | |||
---|---|---|---|
Podyplomowe | |||
S | NW | NZ | |
Cena za semestr | od 2950zł | ||
Cena za semestr | od 3250zł | ||
Cena za semestr | od 3750zł | ||
Artyści ASP w Krakowie: elementy inwestowania i zarządzania na rynku sztuki |
|||
Cena za semestr | od 3000zł | ||
Cena za semestr | od 2750zł | ||
Cena za semestr | od 2750zł | ||
Cena za semestr | od 3000zł | ||
Cena za semestr | od 2900zł | ||
Cena za semestr | od 3050zł | ||
Cena za semestr | od 2300zł | ||
Cena za semestr | od 3000zł | ||
Cena za semestr | od 3950zł | ||
Cena za semestr | od 2550zł | ||
Cena za semestr | od 2550zł | ||
Cena za semestr | od 3350zł | ||
Cena za semestr | od 2550zł | ||
Cena za semestr | od 2750zł | ||
Cena za semestr | od 2750zł | ||
Cena za semestr | od 3000zł | ||
Cena za semestr | od 2100zł | ||
Cena za semestr | od 2000zł | ||
Cena za semestr | od 2450zł | ||
Cena za semestr | od 2250zł | ||
Cena za semestr | od 2550zł | ||
Cena za semestr | od 3000zł | ||
Cena za semestr | od 2550zł | ||
Cena za semestr | od 2750zł | ||
Cena za semestr | od 3000zł | ||
Cena za semestr | od 2600zł | ||
Zarządzanie projektami (+ szkolenie i certyfikacja PRINCE2®) |
|||
Cena za semestr | od 3750zł | ||
Cena za semestr | od 2750zł | ||
Zarządzanie przedsiębiorstwem - studia menedżerskie typu MBA |
|||
Cena za semestr | od 3100zł | ||
Cena za semestr | od 3250zł | ||
Cena za semestr | od 3300zł |
1. Menedżer produktów żywnościowych
Jednoroczne studia podyplomowe, prowadzone w formie niestacjonarnej (zaocznej), w trakcie 2 semestrów. Studia umożliwiają zdobycie umiejętności menadżerskich niezbędnych na kierowniczych stanowiskach w przedsiębiorstwach branży spożywczej i żywieniowej. W trakcie nauki, można między innymi poznać technologiczne aspekty produkcji żywności, innowacyjne metody stosowane w gastronomii i przemyśle spożywczym, zagadnienia związane z żywnością przyszłości, poznać projektowania produktów żywnościowych i planowania rozwoju produktu, narzędzia wykorzystywane w badaniach konsumenckich, zarządzania procesami biznesowymi czy zdobyć umiejętności designerskie w projektowaniu opakowań i nowych artykułów spożywczych. Dyplom ukończenia studiów, umożliwia podjęcie pracy we wszystkich gałęziach przemysłu spożywczego, objąć stanowiska decyzyjne w przedsiębiorstwach branży żywieniowej, zostać specjalistami działów RD – zajmujących się badaniami i rozwojem produktów, wprowadzaniem żywności na rynek ze skuteczną komercjalizacją produktu.
2. Wymiana towarowa ze Zjednoczonym Królestwem
Kierunek studiów podyplomowych, które prowadzone są w trybie zaocznym-niestacjonarnym, nauka realizowana jest w trakcie jednego roku w ramach 2 semestrów. Studia pozwalają usystematyzować i zdobyć aktualną wiedzę na temat obowiązujących przepisów prawnych i procedur celnych związanych z wymianą handlową ze Zjednoczonym Królestwem. Nauka pozwala zdobyć wiedzę z zakresu aktualnych regulacji przepisów związanych z przewozem towarów między Wielką Brytanią a krajami Unii Europejskiej, poznać podstawy ekonomiki handlu, logistykę dystrybucji, metody kalkulowania wysokości opłat celnych i podatków od towarów, metod analitycznych stosowanych w identyfikacji autentyczności produktów, prawidłowego kodowania i znakowania produktów. Dzięki zdobytym w trakcie studiów umiejętnością, absolwenci kierunku stają się specjalistami poszukiwanymi przez przedsiębiorstwa transportowe i spedycyjne, jako osoby decyzyjne w firmach prowadzących wymianę handlową z Wielką Brytanią, instytucjach i agencjach celnych czy pracownicy działów handlowo-podatkowych i doradztwa finansowego.
3. Digital Marketing
Jednoroczne studia podyplomowe, prowadzone w formie niestacjonarnej (zjazdy sobotnio-niedzielne) w trakcie dwóch semestrów. Nauka pozwala zdobyć umiejętności związane z prowadzeniem marketingu w cyberprzestrzeni. W trakcie zajęć zdobywane jest wiedza z zakresu przepisów prawnych obowiązujących w działalności sieciowej, metod zarządzania i strategii marketingowych, nauczyć się skutecznego pozycjonowania stron internetowych, optymalizacji i redagowania tekstów skierowanych do e-konsumentów, zdobyć umiejętności w posługiwaniu się nowatorskimi narzędziami cyfrowego marketingu, prowadzenia skutecznych kampanii e-comerce w mediach społecznościowych, zasad marketingu e-mailowego, Digital i Content marketingu, analityki internetowej czy projektowania i nadzorowania kampanii reklamowych w zespołach. Zdobyte umiejętności pomagają zwiększać zasięg działalności i podnosić sprzedaż w sklepach internetowych, rozpocząć pracę korporacyjną w działach odpowiedzialnych za prowadzenie kampanii reklamowych w sieci, prowadzić działalność specjalisty ds. marketingu w social mediach.