Zarządzanie projektami
Administracja - prawo, zarządzanie i organizacja
Akademia rozwoju osobistego
Akademia trenera biznesu
Aplikacje internetowe i mobilne (on-line i blended learning)
Arteterapia z elementami terapii pedagogicznej ( 3 semestry)
Audyt wewnętrzny i kontrola zarządcza
Bibliotekoznawstwo
Coaching i facylitacja w biznesie
Coaching i facylitacja w edukacji
Diagnoza i terapia pedagogiczna
Doradztwo zawodowe i edukacyjne
E-COMMERCE
Edukacja dla bezpieczeństwa
Edukacja elementarna- wychowanie przedszkolne i edukacja wczesnoszkolna
Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną, autyzmem i zespołem Aspergera
Edukacja, rewalidacja i wspieranie rozwoju osób z autyzmem i zespołem Aspergera
Grafika komputerowa i multimedia
Hotelarstwo i usługi turystyczne
HR Business Partner
HR Manager
Kadry i płace
Kompetencje lidera w edukacji
Lean management
Lean Six Sigma- Optymalizacja procesów
Logistyka w biznesie
Logopedia (4 semestry)
Matematyka i informatyka- nauczanie drugiego przedmiotu
Mediacje
Menedżer social media. Budowanie marki przedsiębiorstwa w mediach społecznościowych
Menedżer turystyki medycznej
Nauczyciel wspomagający- kształcenie integracyjne
Neuroedukacja
Neurologopedia
Organizacja i zarządzanie oświatą
Podatki i doradztwo podatkowe
Podyplomowe studium dla doktorantów
Prawo pracy i ubezpieczeń społecznych
Przygotowanie pedagogiczne
Psychodietetyka
Psychologia kryzysu i interwencji kryzysowej
Psychologia sprzedaży i marketingu
Psychologia w zarządzaniu organizacjami – Certyfikat Franklin University
Rachunkowość i finanse przedsiębiorstw
Rachunkowość od podstaw
SAP- zintegrowane systemy informatyczne
Specjalista HR
Studia menadżerskie z modułem zarządzania w opiece zdrowotnej
Studia menedżerskie z modułem menedżera jednostek hotelowych, SPA i wellness
Studia menedżerskie z modułem zarządzania innowacjami
Studia menedżerskie z modułem zarządzania marką firmy
Studia menedżerskie z modułem zarządzania sprzedażą
Studia menedżerskie z modułem zarządzania strategicznego
Tester oprogramowania
Transport i spedycja
Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka z elementami integracji sensorycznej
Wycena nieruchomości
Zamówienia publiczne
Zarządzanie bezpieczeństwem i higiena pracy
Zarządzanie finansami i controlling
Zarządzanie nieruchomościami
Zarządzanie nowoczesnymi usługami biznesowymi- online
Zarządzanie produkcją
Zarządzanie projektami IT

Cel studiów

Celem studiów jest zapoznanie słuchaczy z najważniejszymi technologiami, narzędziami oraz zasadami tworzenia aplikacji internetowych, intranetowych i mobilnych, a także przygotowanie do samodzielnego ich tworzenia.

Blended learning to nowoczesna formuła studiowania łącząca wygodę studiowania online(w dowolnym miejscu i czasie) oraz zajęć w uczelni. To propozycja dla osób dobrze zorganizowanych i zmotywowanych do samodzielnej nauki, ale również ceniących sobie bezpośredni kontakt z wykładowcą i innymi słuchaczami.

Korzyści
Zdobycie specjalistycznej wiedzy z obszaru projektowania oraz tworzenia aplikacji internetowych, intranetowych i mobilnych; nabycie umiejętności obsługi szeregu narzędzi, programowania w najpopularniejszych językach a także radzenia sobie z wyzwaniami związanymi z integrowaniem wielu technologii w ramach jednej aplikacji.

Każdy słuchacz zostaje wyposażony w konto hostingowe u jednego z polskich dostawców usług hostingowych. Dzięki temu ćwiczenia i zadania są realizowane w takich samych warunkach w jakich profesjonalne firmy opracowują, testują i uruchamiają aplikacje internetowe. Słuchacz zdobywa umiejętności konfigurowania i posługiwania się takim kontem.

 

Grupa docelowa

Osoby, które chcą od podstaw poznać zasady projektowania, tworzenia i utrzymania serwisów internetowych, intranetowych i aplikacji mobilnych oraz osoby zajmujące się już tą tematyką, a które chciałaby poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności w komunikacji z zespołami programistów, rozumieć oferty i tworzyć zapytania ofertowe oraz plany produkcyjne.

Kandydaci powinni posiadać umiejętność posługiwania się komputerem na poziomie przeciętnego użytkownika. Konieczna jest umiejętności wykorzystywania przeglądarki internetowej do zapoznawania się z treścią na stronach internetowych (w tym materiałami wideo), wysyłania plików oraz obsługi poczty elektronicznej, edytora tekstu i arkusza kalkulacyjnego.
Wymagana jest podstawowa znajomość j.angielskiego w zakresie czytania dokumentacji, na poziomie instrukcji obsługi urządzenia.

 

ikonka opinie uczelnie

Opinie o uczelniach - Lista uczelni w Szczecinie