Akademia Coachingu
Akademia copywritera i content menedżera. Zarzadzanie treściami marketingowymi w Internecie- Nowość
Akademia Trenera. Studia Train The Trainers
Analityk Finansowy
Asystent rodziny- Nowość
Bezpieczeństwo i higiena pracy
Brand menagement. Zarządzanie marką firmy- Nowość
Doradztwo zawodowe z elementami coachingu
Grafika komputerowa i multimedia
Informatyka śledcza- Nowość
Koordynator kontroli zarządczej w administracji publicznej PIKW- Nowość
Marketing Nowoczesny z certyfikatem Franklin University
Oligofrenopedagogika – Edukacja i Rehabilitacja Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną - Nowość
Podatki i Doradztwo Podatkowe
Prawo w Biznesie- Nowość
Profesjonalne Zarządzanie Biurem z certyfikatem Franklin University
Psychologia w biznesie z certyfikatem Franklin University
Rachunkowość i Controlling Finansowy
Resocjalizacja i Socjoterapia - Nowość
Sales manager z certyfikatem Franklin University - Nowość
Studia Menedżerskie
Tester Oprogramowania
Transport i Spedycja
Wycena Nieruchomości
Zamówienia Publiczne
Zarządzanie Projektami IT- Nowość
Zarządzanie w Bankowości
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi. Kadry i Płace
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi. Specjalista HR z certyfikatem Franklin University- Nowość

Cele studiów

Korzyści
Studia te są doskonałym wprowadzeniem w świat komunikacji wizualnej w takich obszarach jak reklama, projektowanie graficzne, projektowanie interfejsów stron www, projektowanie architektury informacji, a dla innych mogą być doskonałym uzupełnieniem wiedzy i know-how w obszarze marketingu, PR i projektowania graficznego.

Uczestnicy
Studia przeznaczone są dla osób, które po raz pierwszy stykają się z problematyką wykorzystania obrazu w swojej praktyce zawodowej i tych, które szukają nowych zastosowań dla perswazji wizualnej w swojej pracy.

Wykładowcy
Kadrę dydaktyczną tworzą specjaliści, praktycy oraz konsultanci z różnych dziedzin, min.: mgr Sylwia Sterczyńska, mgr Agnieszka Jasińska, dr Ryszard Bieńkowski.
Opiekun merytoryczny: Piotr Bucki - trener, wykładowca, certyfikowany coach, specjalista ds.
e-marketingu, e-commerce, e-PR, komunikacji i perswazji wizualnej.

Program 9 miesięcy nauki, 200 godzin, 10 zjazdów
Wstęp do psychologicznych i społecznych podstaw komunikacji wizualnej (36 godzin)

Psychologiczne podstawy procesów poznawczych (12 godz.)
Psychologiczne podstawy perswazji wizualnej (12 godz.)
Kulturowe i społeczne aspekty komunikacji wizualnej (12 godz.)

Praktyczne zastosowania komunikacji wizualnej (136 godz.)

Narzędzia komunikacji wizualnej (40 godz.)
Podstawowe zasady komunikacji wizualnej (26 godz.)
Pola wykorzystania komunikacji wizualnej (46 godz.)
Współpraca z podmiotami pracującymi w obszarze komunikacji wizualnej (8 godz.)
Przegląd oprogramowania (8 godz.)
Przegląd inspiracji (8 godz.)

Projekt (16 godz.)

Propozycja szkoleń dodatkowych
- Elementy treningu twórczości, wrażliwości i relaksacji
- Radzenie sobie ze stresem

Forma zaliczenia
Dwa testy semestralne sprawdzające wiedzę teoretyczną oraz egzamin końcowy polegający na obronie projektu.

 

ikonka opinie uczelnie

Opinie o uczelniach - Lista uczelni w Gdańsku