Uczelnie z kierunkiem marketing w Warszawie
Marketing to wciąż bardzo popularny kierunek, chętnie wybierany przez studentów. Są to wszechstronne studia zapewniające szerokie spectrum wiedzy i możliwości.
Przedstawiamy uczelnie w Warszawie na których można studiować na kierunku marketing.
Uczelnie państwowe z kierunkiem marketing w Warszawie:
- Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego, na Wydziale Politologii można studiować marketing polityczny i socjologię polityki.
- Uniwersytet Warszawski oferuje marketing na dwóch wydziałach. Na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych jest specjalizacja marketing polityczny a na Wydziale Zarządzania specjalizacja marketing.
- Szkoła Główna Handlowa proponuje Studia marketingu w ramach Wydziału Zarządzania na studiach licencjackich. Na studiach magisterskich z kolei w ramach wydziału E-biznes jest specjalizacja marketing internetowy.
Uczelnie prywatne z kierunkiem marketing w Warszawie:
- Społeczna Akademia Nauk proponuje w ramach wydziału Zarządzania marketing aktywny i marketing medialny, w ramach wydziału Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej marketing medialny i PR.
- Uczelnia Techniczno-Handlowa im. Heleny Chodkowskiej proponuje studia ze specjalizacją
e-marketing i nowe media w ramach Wydziału Zarządzania.
- Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania na Wydziale Psychologia proponuje specjalizację marketing społeczny i komunikacja o zdrowiu. Na wydziale Zarządzania jest specjalizacja marketing w przedsiębiorstwie i marketingowe zarządzanie w przedsiębiorstwie.
- Uczelnia Łazarskiego ma ciekawą propozycję, na Wydziale Zarządzania kierunek marketing interaktywny.
- Warszawska Szkoła Zarządzania, Szkoła Wyższa w ramach kierunku Zarządzanie również proponuje studia ze specjalizacją marketing.
- Uniwersytet SWPS na Wydziale Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej ma specjalizację marketing internetowy
Zasady rekrutacji na wybranych uczelniach państwowych na kierunku marketing.
- Uniwersytet Warszawski - Wydział Zarządzania

- Szkoła Główna Handlowa:

Przykładowe przedmioty na kierunku marketing
• zarządzanie marką,
• marketing społeczny,
• badania marketingowe,
• strategie produktu,
• zachowania konsumenta,
• marketing usług,
• promocja internetowa.
autor: Marta Zalewska