Znajdź uczelnię dostosowaną do twoich potrzeb


Studia podyplomowe Marketing Warszawa

Wyższa Szkoła Ekologii i Zarządzania

Wydziały/Kierunki
Podyplomowe
S NW NZ

Marketingowe zarządzanie ochroną zdrowia Zobacz wiecej

Legenda:

S - stacjonarne (dzienne), NP - niestacjonarne popołudniowe, NSN - niestacjonarne sobotnio-niedzielne

Uczelnia Techniczno-Handlowa (UTH) im. Heleny Chodkowskiej w Warszawie

Wydziały/Kierunki
Podyplomowe
S NW NZ

e-Marketing

Cena za semestr od 2250zł

Legenda:

S - stacjonarne (dzienne), NP - niestacjonarne popołudniowe, NSN - niestacjonarne sobotnio-niedzielne

Akademia Leona Koźmińskiego

Wydziały/Kierunki
Podyplomowe
S NW NZ

Marketing & socjal media Zobacz wiecej

Legenda:

S - stacjonarne (dzienne), NP - niestacjonarne popołudniowe, NSN - niestacjonarne sobotnio-niedzielne

Akademia Ekonomiczno - Humanistyczna w Warszawie (VIZJA) ( zobacz więcej )

01-043 Warszawa

ul. Okopowa 59

tel.:

22 536-54-11, 22 536-54-30

ikonka email do uczelni

rektorat@vizja.pl

Collegium Varsoviense ( zobacz więcej )

01-460 Warszawa

ul. Górczewska 212/226

tel.:

22 312-22-25

ikonka email do uczelni

dziekanat@sww.edu.pl

Rekomendowane kierunki studiów podyplomowych w Warszawie

Marketing internetowy - Szkoła Główna Handlowa (SGH)

Podyplomowe studia dwusemestralne, nauka na kierunku trwa jeden rok i realizowana jest w formie stacjonarnej i z wykorzystaniem platformy edukacyjnej – nauka zdalna. Studia pozwalają zdobyć teoretyczną wiedzę i praktyczne umiejętności związane z poznaniem instrumentów stosowanych w marketingu internetowym, zrozumieć zachowania konsumentów obecnych w mediach elektronicznych, umiejętnie przeprowadzać analizę modeli e-biznesowych, poznać uwarunkowania prawne i ekonomiczne marketingu prowadzonego w Internecie. Nauka na kierunku przygotowuje do zdobycia prestiżowego certyfikatu DIMAQ, który potwierdza kompetencje e-marketingowe. Zdobyte w trakcie nauki umiejętności pozwolą łatwiej zdobywać klienta w przestrzeni internetowej, nawiązując z nim długotrwałe relacje handlowe i zwiększyć zasięg firmy poprzez jej działalność w sieci. Absolwenci kierunku z powodzeniem odnajdują się w pracy na stanowiskach specjalistów marketingu, kontaktów z klientem, mediów społecznościowych, e-comerce czy twórców start-upów internetowych dla firm.

Menedżer marketingu – Szkoła Główna Handlowa (SGH)

Podyplomowe studia niestacjonarne, realizowane w trakcie jednego roku (dwóch semestrów). Studia pozwalają usystematyzować wiedzę menadżerska związaną z marketingiem w przedsiębiorstwie, poznanie dostępnych narzędzi i nowoczesnych metod wykorzystywanych w marketingu, zdobycie umiejętności zarządzania zespołem i działaniami PR, uczą przeprowadzania kontroli rynku i samodzielnego planowania procesów marketingowych zgodnych z założeniami promocyjnymi. Absolwent uzyskuje umiejętności prowadzenia strategii marketingowej firmy, potrafi pozyskać skutecznych podwykonawców, nadzoruje procesy tworzenia materiałów reklamowych i wykorzystuje najnowsze narzędzia skutecznego marketingu, budując pozycje firmy, podnosząc jej konkurencyjność i zwiększając zasięg oddziaływania. Absolwenci kierunku zajmują kluczowe stanowiska w przedsiębiorstwach jako specjaliści od wizerunku, reklamy i marketingu, pracują w firmach reklamowych, e-comerce, pracują w działach sprzedaży i sektorach kontaktu z klientem, planują strategię reklamową, prowadzą własną działalność gospodarczą.

Nowoczesna komunikacja marketingowa – SWPS

Jednoroczne studia podyplomowe realizowane w formie hybrydowej z wykorzystaniem platformy nauki zdalnej online. Przyszłościowy kierunek, pozwala zgłębić kanały komunikacyjne współczesnego marketingu i w sposób kreatywny prowadzić strategie marketingową. Zajęcia pozwalają zdobyć wiedzę na temat reguł marketingu internetowego, interaktywnego i obecnego Social Mediach, zasad webritingu czyli sztuki pisania w Internecie, metod poszukiwania klienta internetowego, analizy rynku i przeprowadzania badań marketingowych. Absolwenci kierunku potrafią samodzielnie zaplanować cały proces marketingowy i wybrać odpowiednie narzędzia komunikacyjne aby dotrzeć do wybranej grupy docelowej, skutecznie prowadzić kampanie reklamowe i marketingowe budujące markę firmy, zarządzać zespołem, zna podstawy prawne własności intelektualnej, rozumie psychologiczne uwarunkowania zmienności rynku. Absolwenci kierunku znajdują zatrudnienie w przedsiębiorstwach i korporacjach reklamowych, zajmują kierownicze stanowiska w działach promocyjnych i reklamowych, prowadzą działalność w Social Mediach.