Znajdź uczelnię dostosowaną do twoich potrzeb

ikonka kierunki studiów

Marketing - studia podyplomowe w Warszawie

Marketing w Warszawie - studia podyplomowe

 

studia kierunek Marketing we Warszawie
studia podyplomowe Marketing we Warszawie
studia kierunek Marketing we Warszawie

 

Wstęp

 

Studia na kierunku Marketing to kształcenie w zakresie szeroko rozumianego marketingu - od strategii i planowania, przez badania rynkowe, relacje z klientem, do marketingu cyfrowego. Program ten zapewnia studentom solidne podstawy teoretyczne, ale również zapewnia umiejętności praktyczne przez projekty, studia przypadków i staże.

Marketing to funkcja biznesu, która ma na celu zrozumienie klientów i zaspokajanie ich potrzeb. Studentów często uczą, jak identyfikować potrzeby klienta, jak komunikować się z klientami i jak dostarczać produkty lub usługi.

 

Dla kogo dedykowane są studia podyplomowe z Marketingu?

 

Studia podyplomowe z Marketingu są dedykowane dla wszystkich, którzy chcą pogłębić swoje umiejętności w tym obszarze. Często są to osoby, które już pracują w branży marketingu, ale chcą rozwijać swoje umiejętności. Studia podyplomowe z marketingu mogą również być przydatne dla osób, które chcą zmienić swoją karierę i wejść w świat marketingu.

W przypadku osób, które już pracują w innych sektorach biznesu, studia podyplomowe z marketingu mogą także przynieść wiele korzyści. Zdobycie kompetencji marketingowych może pomóc w zrozumieniu, jak skutecznie promować produkty lub usługi firmy, czy też jak lepiej zrozumieć potrzeby i oczekiwania klientów.

 

Czego nauczysz się na studiach podyplomowych na kierunku Marketing?

 

Podczas studiów podyplomowych na kierunku Marketing, będziesz miał możliwość zdobycia kompetencji, które są niezbędne w dzisiejszym, dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu. Kierunek ten daje studentom świadomość narzędzi marketingowych, pozwalając im na myślenie strategiczne oraz skuteczną komunikację z klientami.

Zrozumienie klienta to jeden z głównych celów marketingu. W ramach studiów będziesz miał okazję dowiedzieć się, jak dokładnie analizować potrzeby klienta, jak odczytywać jego zachowania, a także jak dostosować do nich swoje działania. Marketing to również dziedzina, która polega na ciągłym doskonaleniu kompetencji i uczeniu się nowych rzeczy.

 

Studia podyplomowe z kierunkiem Marketing w Warszawie - lista uczelni

Studia podyplomowe Marketing Warszawa

Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych (Niepubliczna)

Wydziały/Kierunki
Podyplomowe
S Online NZ

Content marketing

Zobacz

Legenda:

S - stacjonarne (dzienne), Online - zdalne, NSN - niestacjonarne sobotnio-niedzielne , *NSC - niestacjonarne ciągłe od poniedziałku do piątku

Akademia Leona Koźmińskiego (Niepubliczna)

Wydziały/Kierunki
Podyplomowe
S Online NZ

MARKETING INTERNETOWY

Zobacz

Zobacz

SALESFORCE CRM I MARKETING AUTOMATION

Zobacz

ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE

Zobacz

Legenda:

S - stacjonarne (dzienne), Online - zdalne, NSN - niestacjonarne sobotnio-niedzielne , *NSC - niestacjonarne ciągłe od poniedziałku do piątku

Rekomendowane kierunki studiów podyplomowych w Warszawie

Marketing internetowy - Szkoła Główna Handlowa (SGH)

Podyplomowe studia dwusemestralne, nauka na kierunku trwa jeden rok i realizowana jest w formie stacjonarnej i z wykorzystaniem platformy edukacyjnej – nauka zdalna. Studia pozwalają zdobyć teoretyczną wiedzę i praktyczne umiejętności związane z poznaniem instrumentów stosowanych w marketingu internetowym, zrozumieć zachowania konsumentów obecnych w mediach elektronicznych, umiejętnie przeprowadzać analizę modeli e-biznesowych, poznać uwarunkowania prawne i ekonomiczne marketingu prowadzonego w Internecie. Nauka na kierunku przygotowuje do zdobycia prestiżowego certyfikatu DIMAQ, który potwierdza kompetencje e-marketingowe. Zdobyte w trakcie nauki umiejętności pozwolą łatwiej zdobywać klienta w przestrzeni internetowej, nawiązując z nim długotrwałe relacje handlowe i zwiększyć zasięg firmy poprzez jej działalność w sieci. Absolwenci kierunku z powodzeniem odnajdują się w pracy na stanowiskach specjalistów marketingu, kontaktów z klientem, mediów społecznościowych, e-comerce czy twórców start-upów internetowych dla firm.

Menedżer marketingu – Szkoła Główna Handlowa (SGH)

Podyplomowe studia niestacjonarne, realizowane w trakcie jednego roku (dwóch semestrów). Studia pozwalają usystematyzować wiedzę menadżerska związaną z marketingiem w przedsiębiorstwie, poznanie dostępnych narzędzi i nowoczesnych metod wykorzystywanych w marketingu, zdobycie umiejętności zarządzania zespołem i działaniami PR, uczą przeprowadzania kontroli rynku i samodzielnego planowania procesów marketingowych zgodnych z założeniami promocyjnymi. Absolwent uzyskuje umiejętności prowadzenia strategii marketingowej firmy, potrafi pozyskać skutecznych podwykonawców, nadzoruje procesy tworzenia materiałów reklamowych i wykorzystuje najnowsze narzędzia skutecznego marketingu, budując pozycje firmy, podnosząc jej konkurencyjność i zwiększając zasięg oddziaływania. Absolwenci kierunku zajmują kluczowe stanowiska w przedsiębiorstwach jako specjaliści od wizerunku, reklamy i marketingu, pracują w firmach reklamowych, e-comerce, pracują w działach sprzedaży i sektorach kontaktu z klientem, planują strategię reklamową, prowadzą własną działalność gospodarczą.

Nowoczesna komunikacja marketingowa – SWPS

Jednoroczne studia podyplomowe realizowane w formie hybrydowej z wykorzystaniem platformy nauki zdalnej online. Przyszłościowy kierunek, pozwala zgłębić kanały komunikacyjne współczesnego marketingu i w sposób kreatywny prowadzić strategie marketingową. Zajęcia pozwalają zdobyć wiedzę na temat reguł marketingu internetowego, interaktywnego i obecnego Social Mediach, zasad webritingu czyli sztuki pisania w Internecie, metod poszukiwania klienta internetowego, analizy rynku i przeprowadzania badań marketingowych. Absolwenci kierunku potrafią samodzielnie zaplanować cały proces marketingowy i wybrać odpowiednie narzędzia komunikacyjne aby dotrzeć do wybranej grupy docelowej, skutecznie prowadzić kampanie reklamowe i marketingowe budujące markę firmy, zarządzać zespołem, zna podstawy prawne własności intelektualnej, rozumie psychologiczne uwarunkowania zmienności rynku. Absolwenci kierunku znajdują zatrudnienie w przedsiębiorstwach i korporacjach reklamowych, zajmują kierownicze stanowiska w działach promocyjnych i reklamowych, prowadzą działalność w Social Mediach.

Studia podyplomowe w Warszawie na kierunku Marketing - waszym zdaniem - opinie / rekomendacje

Ala
Na SGH Marketing to nie tylko teoria, ale przede wszystkim praktyka i analiza najnowszych trendów rynkowych. Co najbardziej cenię, to wysoki poziom zajęć i dostęp do badań rynkowych oraz narzędzi analitycznych. Wykładowcy są uznawani za ekspertów w swoich dziedzinach, co sprawia, że zajęcia są niezwykle inspirujące. SGH oferuje też świetne możliwości networkingowe z branżą, co jest dużym atutem.

Mirek
Studiowanie Marketingu na WSIiZ to strzał w dziesiątkę dla każdego kreatywnego umysłu. Program jest bardzo nowoczesny i skupia się na praktycznych aspektach marketingu cyfrowego, co jest super przydatne. Bardzo podoba mi się, że możemy pracować nad realnymi projektami dla firm, co daje nam prawdziwe doświadczenie. Wykładowcy są bardzo pomocni i zawsze otwarci na pytania. Czuję, że studia tutaj dają mi solidne przygotowanie do przyszłej pracy w marketingu.