Akademia Trenera
E-marketing
Inwestycje kapitałowe
Marketing Usług
Menadżer HR
Menadżer Produkcji
Nowoczesne Metody Rekrutacji i Oceny Pracowników (AC/DC)
Oligofrenopedagogika
Przygotowanie pedagogiczne
Public Relations
Zarządzanie Małym i Średnim Przedsiębiorstwem
Zarządzanie Nieruchomościami
Zarządzanie Osiągnięciami Przedsiębiorstwa
Zarządzanie Projektem
Zarządzanie Rozwojem Nowoczesnej Organizacji
Zarządzanie Strategiczne w Biznesie
Zarządzanie w służbie zdrowia

PUBLIC RELATIONS

Program: obejmuje 210 godzin dydaktycznych realizowanych przez 2 semestry.

Forma zaliczenia

Studia kończą się obroną pracy dyplomowej, po której słuchacz otrzymuje świadectwa ukończenia studiów podyplomowych.

Cel

Celem studiów podyplomowych jest przekazanie słuchaczom wiedzy i umiejętności praktycznych niezbędnych w prowadzeniu działalności promocyjnej instytucji państwowych, organizacji pozarządowych i firm prywatnych. Słuchacze w ramach programu studiów będą mieli możliwość nabycia lub uzupełnienia umiejętności prezentowania siebie i swojej firmy, organizacji lub instytucji, w której jest się zatrudnionym. Podtrzymywania kontaktów z personelem lub klientami oraz prowadzenia optymalnej polityki informacyjnej i skutecznego komunikowania się.

Korzyści

Zajęcia prowadzone są w bardzo ciekawy i przystępny sposób przez praktyków, wysokiej klasy specjalistów, z wykorzystaniem nowoczesnych technik, metod i narzędzi dydaktycznych.

Sylwetka absolwenta

Studia przeznaczone są dla tych wszystkich, którzy chcą zdobyć lub poszerzyć wiadomości na temat mechanizmów promocji.

 

ikonka opinie uczelnie

Opinie o uczelniach - Lista uczelni w Częstochowie