Znajdź uczelnię dostosowaną do twoich potrzeb

Praktyczne studia podyplomowe z e-marketingu efektem współpracy Ideo i WSE

Praktyczne studia podyplomowe z e-marketingu efektem współpracy Ideo i WSE



Efektem współpracy firmy Ideo Sp. z o.o. i Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie jest nowy kierunek studiów podyplomowych z zakresu e-marketingu. Ze względu na praktyczne podejście do procesu kształcenia jest to wyjątkowa oferta edukacyjna, w pełni zgodna z wymogami rynku pracy, na którym obecnie największy nacisk kładzie się na doświadczenie.

Idea kształcenia praktycznegoNowa sytuacja społeczno-gospodarcza sprawiła, że dotychczasowy sposób kształcenia o profilu teoretycznym nie zapewnia już absolwentom wystarczających kwalifikacji. Edukacja nie może polegać wyłącznie na zdobywaniu wiedzy teoretycznej, niezbędne jest kształcenie praktyczne pozwalające studentom zyskać kwalifikacje potrzebne w pracy zawodowej po zakończeniu studiów. Warunkiem koniecznym stało się więc dostosowywanie programów kształcenia do wymogów rynku pracy, co z reguły odbywa się w ramach współpracy między szkołą wyższą a przedsiębiorstwem. Zgodnie z tzw. ideą kształcenia praktycznego program studiów powinien być tak przygotowany, aby student, oprócz czystej teorii, mógł zdobyć przede wszystkim wiedzę stosowaną, umiejętności praktyczne, a także doświadczenie.Studenci pod opieką Ideo i WSEPrzygotowanie programu studiów, ukierunkowanego głównie na praktyczny aspekt kształcenia, wymaga konsultacji ze specjalistami posiadającymi wieloletnie doświadczenie w danej dziedzinie. Dlatego też coraz częściej uczelnie podejmują współpracę z przedsiębiorstwami, których pracownicy są cenionymi w branży ekspertami. Formą takiej współpracy edukacyjnej jest działalność firmy Ideo Sp. z o.o. i Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie, natomiast jej efektem są zgodne z ideą praktycznego kształcenia studia z zakresu e-marketingu. Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie kształci specjalistów z zakresu biznesu, a także marketingu. Programy nauczania na poszczególnych kierunkach są zawsze tak przygotowywane, aby zapewnić studentom możliwość zyskania kwalifikacji aktualnie wymaganych na rynku pracy. Natomiast Ideo Sp. z o.o. jest firmą od lat skutecznie działającą w branży usług i technologii internetowych, w tym również w obszarze e-marketingu i e-commerce. Dysponuje zespołem wykwalifikowanych specjalistów posiadających uznawane w branży certyfikaty (certyfikat kwalifikowanego specjalisty Google Analytics (GAIQ), certyfikat specjalisty Google AdWords) i odpowiedzialnych za realizację wielu projektów. Specjaliści Ideo wykorzystują w swojej pracy najnowsze metody i narzędzia, stosują też innowacyjne i autorskie rozwiązania. Wielu z nich regularnie wygłasza prelekcje na konferencjach, prowadzi wykłady, zajęcia i szkolenia. Tym bardziej więc ich doświadczenie okazuje się być cenne w kontekście proponowanych studiów z zakresu e-marketingu. Praktyczne studia z e-marketinguOferta edukacyjna przygotowana przez WSE we współpracy z firmą Ideo Sp. z o.o. to nowe podejście do kwestii kształcenia akademickiego.„W proces kształcenia będą zaangażowani wykwalifikowani specjaliści z Ideo, już od wielu lat pracujący w branży internetowej, a zajęcia będą miały charakter kreatywnych warsztatów i ćwiczeń analitycznych z wykorzystaniem wybranych case studies. Ważną ich częścią będą też prace projektowe realizowane przez studentów, ale pod kierunkiem specjalistów”.Proponowane przez WSE i Ideo Sp. z o.o. studia obejmują zakresem tematycznym szeroko rozumiany e-marketing. W programie kształcenia uwzględnione zostały wyłącznie najnowsze trendy i wynikające z nich skuteczne metody działań marketingowych oraz analitycznych. Celem studiów jest przekazanie przede wszystkim praktycznej wiedzy z zakresu sposobów wykorzystywania Internetu w marketingu.W trakcie zajęć studenci kierunku dowiedzą się między innymi, jak:
  • projektować i prowadzić efektywne kampanie reklamowe,
  • projektować i wdrażać serwisy internetowe,
  • pozycjonować strony i serwisy w wyszukiwarkach,
  • prowadzić działania z zakresu PR,
  • zarządzać e-promocją,
  • stosować narzędzia i aplikacje wspomagające pracę e-marketera.Wstęp do kariery zawodowejDla studentów praktyczne studia z e-marketingu mogą być początkiem pracy zawodowej. Absolwenci nie tylko otrzymują dyplom potwierdzający ukończenie kierunku, ale też certyfikaty świadczące o ich praktycznych umiejętnościach. Ponadto studenci, którzy uzyskają najlepsze wyniki, będą mieli możliwość odbycia stażu w Ideo Sp. z o.o., pracując wspólnie ze specjalistami firmy nad realizacją projektów z zakresu szeroko pojętej promocji w Internecie.Praktyczny profil kształcenia pozwala studentom nabyć doświadczenie i umiejętności, które zazwyczaj przychodzą dopiero podczas pracy zawodowej. W ten sposób absolwenci dla pracodawców stają się kompetentnymi pracownikami gotowymi podjęcia się zadań wynikających z zawodu.Adres do opisu kierunku: www.podyplomowe.wse.krakow.pl/e-marketing

  • Data publikacji: 12.08.2015
    ikonka kierunki studiów

    Dodatkowe informacje o studiach - Kraków