Wyższa Szkoła Edukacji i Terapii (WSEiT) w Poznaniu

61-473 Poznań

ul. Grabowa 22

tel.:

61 832 77 76 wew. 124 lub 129
61 839 10 04, 61 839 10 05

ikonka email do uczelni

rekrutacja@wseit.edu.pl

Opinie o uczelni (6)

Gorąco zachęcamy do podzielenia się swoją opinią na temat uczelni Wyższa Szkoła Edukacji i Terapii (WSEiT) w Poznaniu Z pewnością będzie ona bardzo pomocna dla Waszych młodszych kolegów rozpoczynających studia wyższe.

  • Właśnie będę podchodzić do swojej pierwszej sesji w życiu i ciesze się, że to jest w tej uczelni. Nie ma specjalnie nakręcanego stresu i czuje się pewnie. Uczelnia zachwyca mnie codziennie i ciesze się, że wybrałam studia w tym miejscu. Fizjoterapia na wysokim poziomie, dodatkowo zapewnia technika masażystę. Oczywiście to od studentów zależy czy zdadzą egzamin.Polecam :)

    Renatka
    Fizjoterapia
    15-08-2020
  • Uwielbiam robić to czego się tutaj uczę. Wiążę z tym swoją przyszłość i ciesze się, że jest to tak fajnie przekazywane. Niektóre uczelnie potrafią zniechęcić do tego co nas interesuje, ale tutaj jest całkowicie inaczej. Spędzam sporo godzin na zajęciach praktycznych i zdobywam cenne umiejętności. Dzięki temu, że robię to co lubię czas na uczelni leci mi bardzo szybko i bardzo rzadko się nudzę.

    Gaba
    Kosmetologia
    13-01-2020
  • Kierunek jest bardzo przyjemny. Jeśli serio cię to interesuje, na pewno spodoba się to jak tu nauczają. Jest sporo godzin praktycznych, dzięki czemu w przyszłości na pewno użyje się tych umiejętności. Wykładowcy są świetni, nawet na wykładach nie nudzą, ciągle trzymają kontakt ze studentem. W dziekanacie zawsze pomogą, a z płatnościami nigdy nie miałam problemu.

    Oliwka
    Fizjoterapia
    08-01-2020
  • Uczelnia bardzo fajnie zachęca do rozwoju dzięki dużej ilości kursów. Dodatkowo oprócz studiów udało mi się zdobyć tutaj technika masażystę, więc mam kolejne wykształcenie i wiedzę, która na pewno mi się przyda. Atmosfera na studiach jest bardzo fajna i wykładowcy wiedzą jak porozumiewać się z młodzieżą. Czas spędzony tu nie idzie na marne i ciesze się, że wybrałam tę uczelnię.

    Magda
    Fizjoterapia
    03-01-2020
  • Świetna uczelnia, która bardzo dobrze przygotuje do zawodu, który chcesz wykonywać. Jestem na fizjoterapii, i już na 3 roku studiowania mam technika masażysty. Mamy dużo godzin praktycznych w nowoczesnych salach. Wykładowcy są bardzo mili i ludzcy. Nie miałam jeszcze nieprzyjemnej sytuacji na tej uczelni. W odróżnieniu od innych uczelni tu nie są dla nich najważniejsze pieniądze, a studenci. Polecam

    Gosia
    Fizjoterapia
    09-12-2019
  • Dojeżdżam do WSTiE specjalnie z Warszawy na kursy, które oferują. Skończyłem już kurs z anatomii palpacyjnej i flossingu w sporcie :) Oczywiście to nie koniec i będę zapisywać się na kolejne. Bardzo imponuje mi, że kadra, która tu naucza ma bardzo dużą wiedzę i potrafią fajnie ją przekazać. Polecam tutaj zajrzeć i dowiedzieć się czegoś fajnego. W CV fajnie wyglądają takie ukończone kursy.

    Filip
    Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną - oligofrenopedagogika
    21-11-2019