Znajdź uczelnię dostosowaną do twoich potrzeb


ikonka studia

Studia Wrocław Kierunek Grafika - 5 uczelni

Wrocławska Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej HORYZONT

Wydziały/Kierunki I stopnia Jednolite II stopnia
licencjackie inżynierskie magisterskie magisterskie
S NP NSN S NP NSN S NP NSN S NP NSN

spec. Grafika Komputerowa Zobacz wiecej

Cena za semestr od 3570zł od 3570zł od od 3570zł

Legenda:

S - stacjonarne (dzienne), NP - niestacjonarne popołudniowe, NSN - niestacjonarne sobotnio-niedzielne

SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny we Wrocławiu

Wydziały/Kierunki I stopnia Jednolite II stopnia
licencjackie inżynierskie magisterskie magisterskie
S NP NSN S NP NSN S NP NSN S NP NSN

Grafika Zobacz wiecej

Cena za semestr od 4915zł od od od

Legenda:

S - stacjonarne (dzienne), NP - niestacjonarne popołudniowe, NSN - niestacjonarne sobotnio-niedzielne

Wyższa Szkoła Zarządzania Edukacja (WSZ) ( zobacz więcej )

50-425 Wrocław

ul. Krakowska 56-62

tel.:

71 377-21-16

ikonka email do uczelni

rekrutacja@edukacja.wroc.pl

Wyższa Szkoła Bankowa (WSB) we Wrocławiu ( zobacz więcej )

53-609 Wrocław

ul. Fabryczna 29 - 31

tel.:

71 356 16 36, 71 359 46 46

ikonka email do uczelni

rekrutacja@wsb.wroclaw.pl

CENY ZA STUDIA NA KIERUNKU Grafika w Wrocławiu

Nazwa uczelni Stacjonarne Stacjo. Niestacjonarne Niestacjo.
SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny we Wrocławiu

SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny we Wrocławiu

od 4915 zł od 4915 zł /Semestr Dowiedz się więcej
Wyższa Szkoła Zarządzania Edukacja (WSZ) 2328 zł 2328 zł

REKOMENDOWANE UCZELNIE - WOJEWÓDZTWO DOLNOśLąSKIE


Uczelnie z kierunkiem grafika we Wrocławiu

Zasady rekrutacji na kierunku Grafika na Akademii Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu


Zasady rekrutacji na kierunku Grafika na Akademii Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu<br />

Zasady rekrutacji na kierunku Grafika na Akademii Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu<br />


Studia na kierunku grafika – jakie powinieneś mieć predyspozycje?

Grafika jest kierunkiem, który znajdziemy przede wszystkim na akademiach sztuk pięknych oraz na wydziałach sztuki uniwersytetów. Także w ofercie studiów prywatnych można znaleźć kierunki zajmujące się tą tematyką. Aby studiować grafię, trzeba przede wszystkim mieć zdolności, nad których szlifowaniem należy pracować na długo przed przystąpieniem do egzaminów na studia. Poza koniecznym talentem trzeba również być osobą pracowitą, cierpliwą, mieć sporą wiedzę na temat kultury i sztuki, a także współczesnych trentów w grafice, malarstwie i nie tylko. Popularną wśród grafików specjalizacją jest grafika komputerowa. Jeśli decydujemy się na taki kierunek, trzeba być otwartym na poznawanie nowych technologii komputerowych i programów, a także umieć pracować pod presją czasu i w stresujących warunkach. Każdy przyszły grafik powinien być również pomysłowy, kreatywny i sypać pomysłami z przysłowiowego rękawa. Dzięki temu może mieć pewność, że doskonale poradzi sobie w swoim przyszłym życiu zawodowym.


grafika


Perspektywy pracy we Wrocławiu po studiach na kierunku grafika

Doświadczeni, wykształceni graficy mają we Wrocławiu wiele możliwości zawodowych, które w dużej mierze zależą od tego, jaką mają specjalizację oraz jakie doświadczenie zawodowe udało im się zdobyć już na studiach. To dlatego tak ważne są wszelkie praktyki i szkolenia, które pozwalają na szlifowanie umiejętności i zdolności jeszcze w trakcie nauki. Graficy bez problemu znajdą zatrudnienie w wydawnictwach, redakcjach mediów pisanych i audiowizualnych, a także w wielu firmach, które zajmują się reklamą, projektowanie przekazów medialnych, plakatów, ulotek i innych materiałów drukowanych. Dobry grafik może też bez problemu założyć własną działalność gospodarczą i pracować jako freelancer. To dobre rozwiązanie, gdyż wtedy nie musi ograniczać się do pracy tylko dla jednej firmy czy instytucji i może mieć w jednym czasie wielu klientów. Aby jednak móc pracować tylko dla siebie, najpierw trzeba zdobyć doświadczenie i mieć spore portfolio pełne grafik zrealizowanych dla różnych klientów.