Znajdź uczelnię dostosowaną do twoich potrzeb

Dni z dziennikarstwem i komunikacją na Uniwersytecie SWPS

Dni z dziennikarstwem i komunikacją na Uniwersytecie SWPS



Chcesz dowiedzieć się więcej o nowoczesnym dziennikarstwie i komunikowaniu wizerunku? Interesują Cię media, techniki wykorzystywania internetu jako narzędzia komunikacji i komunikowanie wizerunku (branding, reklama, PR)?

W dniach 19-20 czerwca 2015 roku Uniwersytet Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej zaprasza wszystkich chętnych na dni otwarte z dziennikarstwem i komunikacją. Hasło przewodnie spotkania brzmi „Media i komunikowanie wizerunku”. Do wzięcia udziału w wydarzeniu zachęcamy szczególnie te osoby, które pasjonują się mediami, reklamą, nowoczesnym dziennikarstwem, mediami społecznościowymi, brandingiem oraz public relations. W gronie prelegentów występujących podczas spotkania znajdą się wybitni praktycy, tacy jak m.in. Tomasz Zimoch, Magdalena Pawlinow i Olka Kaźmierczak. Wstęp na wydarzenie jest wolny po uprzednim wypełnieniu formularza zgłoszeniowego. Dlaczego warto wziąć udział? - Bo spotkasz tu wielu ciekawych ludzi z branży medialnej – ludzi o ogromnej wiedzy i bogatym doświadczeniu praktycznym zdobywanym przez lata. - Bo dowiesz się, w jaki sposób kreować własną markę i co poznasz sposoby komunikacji w świcie mody. - Bo będziesz mógł nabyć nowe kompetencje i umiejętności, uczestnicząc w kreatywnych warsztatach, prowadzonych przez interesujących, niebanalnych ludzi. - Bo nauczysz się pisać i komunikować w sposób kreatywny, nauczysz się budować i komunikować markę, występować przed kamerą, prowadzić bloga i budować w sieci swój własny wizerunek. - Bo zobaczysz, jak naprawdę jest studiach z dziennikarstwa i komunikacji na Wydziale Zamiejscowym we Wrocławiu Uniwersytetu SWPS. - Bo spotkasz prowadzących i studentów kierunku, dowiesz się, czego i jak się tu uczymy, zobaczysz, jakie projekty wspólnie realizujemy.
Harmonogram spotkania
19 czerwca 2015 r., piątek15.00-17.00 „Kończ Pan, Panie Tomku” / sala 120– spotkanie z red. Tomaszem ZimochemTomasz Zimoch opowie o tym, dlaczego budowanie własnej marki przez dziennikarza i wszystkich tych, którzy pracują w środowisku medialnym, jest tak ważne.17.00-18.00 Open Space: prezentacja projektów studenckich, spotkania z kadrą, rozmowy ze studentami– red. Tomasz Wołodźko z radia ESKA18.00-19.30 Warsztaty:- Praca z kamerą i mikrofonem / sala 43- Branding – stwórzmy markę / sala 126- Warsztat creative writing / sala 119- Warsztat kreatywnej komunikacji / sala 118- O marce własnej i blogowaniu – w praktyce / sala 11720 czerwca 2015 r., sobota11.00-12.30 „Świadomość zmian. W 80 minut o tendencjach we współczesnym PR mody” – spotkanie z Olką Kaźmierczak / www.fashionprtalks.pl /Spotkanie z cyklu Fashion PR Talks – porozmawiamy o świadomości zmian we współczesnej komunikacji, kierunkach rozwoju w promocji mody, a także narzędziach rewolucjonizujących mówienie o markach w dobie PR-u 2.0.12.45-15.00 Gra terenowaZastanawiasz się jak wyglądają studia na Wydziale Zamiejscowym we Wrocławiu Uniwersytetu SWPS? Nie możesz spać po nocach, bo myślisz nad tym, jakie wyzwania czekają na śmiałków, którzy postanowili podjąć się nauki na naszej uczelni? Pytasz wszystkich dookoła, z czym na co dzień mierzy się typowy student dziennikarstwa?
Warsztaty
Praca z kamerą i mikrofonemWarsztat będzie doskonałą okazją do zdobycia podstawowych umiejętności dotyczących występowania przed kamerą, obsługi kamery oraz profesjonalnej obróbki materiału filmowego. Jak się ubrać, w jaki sposób mówić, jak radzić sobie ze stresem? Jak prawidłowo ustawić kamerę, jak dobrać odpowiedni plan? Jak zmontować nagrany materiał? Najgorsze błędy i najciekawsze triki. Efekt – krótki materiał do zrealizowania i świetna pamiątka z warsztatu!- Magda Pawlinow – wykładowca Uniwersytetu SWPS, dziennikarka TVP. Z kamerą potrafi zrobić tyle co MacGyver ze sznurkiem i kamieniem.- Patrycja Nawrocka – studentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Wydziale Zamiejscowym we Wrocławiu Uniwersytetu SWPS. Z zamiłowania do ekranu otworzyła na uczelni telewizję. Rzadko nosi szpilki (jak ją zobaczycie, to się domyślicie czemu).Branding – stwórzmy markęCzym właściwie jest branding? W jaki sposób kreować i komunikować markę? Dlaczego bez tych czynności nie da się przetrwać na współczesnych rynkach? Dlaczego niektóre marki są słabe, a inne wprost przeciwnie? Pracując w kilkuosobowych zespołach, uczestnicy warsztatu stworzą własną markę i zaprojektują strategię jej komunikacji.- Joanna Baran – studentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Wydziale Zamiejscowym we Wrocławiu Uniwersytetu SWPS. Jak sama mówi, nie ma nic do przekazania światu. Dlatego chętnie pomaga ludziom. Lubi gotować i jeść!- Hanna Schwengler – studentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Wydziale Zamiejscowym we Wrocławiu Uniwersytetu SWPS. Człowiek-dynamit. Uwielbia ludzi, chyba że właśnie jedzie samochodem... Ma też własny system oceny lokali gastronomicznych.Warsztat Creative WritingObsługa tekstu jest jedną z ważniejszych (i wciąż pożądanych) umiejętności w warsztacie nie tylko dziennikarza, ale i copywritera. W końcu każdy napis, który widzisz w przestrzeni miejskiej i nie tylko, ktoś napisał.- Rudolf Dettlaff – student dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Wydziale Zamiejscowym we Wrocławiu Uniwersytetu SWPS. „Tak to moje prawdziwe imię i nazwisko!″. Wszystkie jego rozrywki i umiejętności są albo nieakceptowalne, albo przynoszą niską korzyść społeczeństwu. Przynajmniej tak twierdzi jego mama.Warsztat kreatywnej komunikacjiJak skutecznie i kreatywnie komunikować – w reklamie, brandingu lub public relations? W jaki sposób komunikować, żeby się wyróżnić, jak robić to ciekawie? Z kreatywnością człowiek się nie rodzi. Tego zdecydowanie można - i trzeba - się nauczyć! Podczas warsztatu z kreatywnej komunikacji poczynisz pierwsze kroki na tej drodze. - Paulina Kaleta – studentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Wydziale Zamiejscowym we Wrocławiu Uniwersytetu SWPS. Na miejscu potrafi usiedzieć maksymalnie przez 30 sekund (sprawdzaliśmy). W wolnych chwilach niespożytą energię pakuje do plecaka i jeździ po świecie.- Dawid Bębenek – student dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Wydziale Zamiejscowym we Wrocławiu Uniwersytetu SWPS. Obudzony o trzeciej w nocy potrafi freestylować na dowolny temat. Tylko proszę - nie sprawdzajcie...O marce własnej i prowadzeniu bloga w praktyceJak zrobić markę z samego siebie? Czym różni się marka od osoby? Dlaczego warto prowadzić bloga? Jak założyć bloga – praktyczne wskazówki. Jak rozpocząć współpracę? Jak napisać e-mail z prezentacją własnej osoby? Jak mówić o sobie? O tych i wielu innych tematach porozmawiasz podczas nadchodzącego spotkania. - Weronika Rudnicka – weronikarudnicka.pl, studentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej w SWPS we Wrocławiu. Kocha życie, kocha się uśmiechać i tworzyć. Jest uzależniona od szpilek, gumy do żucia i twórczości polskich raperów. Nie zna pojęcia „nie uda mi się″ czy „to poza moim zasięgiem″. Zawsze sięga nieco ponad swoje marzenia. Redaktor naczelna, właścicielka bloga, social ninja na etacie, kreatorka własnej linii butów oraz zapalona autorka opowiadań. Ostatecznie szczęśliwa, a to najważniejsze!Termin i miejsce spotkania19-20 czerwca 2015 r.Wydział Zamiejscowy we Wrocławiu Uniwersytetu SWPSul. Ostrowskiego 30b53-238 WrocławChcesz wziąć udział? Zgłoś się!Zgłoszenia przyjmowane są do 17 czerwca 2015 r. lub do wyczerpania limitów miejsc. W ciągu 48 h zostanie wysłane potwierdzenia na adres mailowy podany w formularzu. Osoba kontaktowaIga Lewickae-mail: strefa.wroclaw@swps.edu.pltel. 71 750 72 51Organizatorzy:Wydział Zamiejscowy we Wrocławiu Uniwersytetu SWPSFashion PR Talks

Data publikacji: 18.06.2015
ikonka kierunki studiów

Dodatkowe informacje o studiach - Wrocław