Znajdź uczelnię dostosowaną do twoich potrzeb

Product & Brand Management w Collegium Da Vinci w Poznaniu

Product & Brand Management w Collegium Da Vinci w Poznaniu



Rynkowy sukces produktu i marki to efekt złożonego działania marketingowego, którym zajmują się wysoce wykwalifikowani i wszechstronnie wykształceni specjaliści. Są oni niezwykle poszukiwani na rynku pracy zarówno jako ludzie pozwalający podtrzymać popularność, jak i zdobyć rozgłos wchodzącej na rynek marce bądź produktowi. Jeśli chciałbyś zdobyć doświadczenie i kompetencje niezbędne, by móc uczestniczyć w takim procesie, wybierz trwające dwa semestry studia podyplomowe „Product & Brand Management”, wykładane w Collegium Da Vinci w Poznaniu.Głównym celem studiów jest praktyczne przygotowanie osób pracujących bądź chcących w najbliższym czasie podjąć pracę w obszarze marketingu do skutecznego kreowania marki i promocji produktu. Słuchacze uczestniczą w zajęciach m.in. z zakresu zdefiniowania klienta, tworzenia produktu, budowania kampanii medialnej, trendów, nowych technologii, analizowania konkurencji, pricingu czy zarządzania marką i produktem. Całkowity koszt studiów to 5500 złotych.Szczegółowe informacje o kierunku >>>>>

Data publikacji: 18.07.2016