Znajdź uczelnię dostosowaną do twoich potrzeb

Słuchacze „Nowego PR-u” promują zdrowy styl życia

Słuchacze „Nowego PR-u” promują zdrowy styl życia



W roku akademickim 2015/2016 słuchacze kierunku pracowali nad kompleksową kampanią PR dla Fundacji Alma Pokochaj Życie. To już 13 edycji studiów podyplomowych na kierunku „Nowy public relations” w Wyższej Szkole Europejskiej. Słuchacze od samego początku roku akademickiego pracują jako agencja public relations, co oznacza, że otrzymują od prawdziwego klienta konkretne zapytanie ofertowe, czyli brief, aby na koniec cyklu zajęć – w ramach przetargu – przedstawić swoją własną propozycję działań. Celem tegorocznej grupy było przygotowanie strategii komunikacji dla Fundacji Alma Pokochaj Życie.

Strategia ta miała za zadanie upowszechniać wiedzę o działalności Fundacji, a także o zdrowym stylu odżywiania i jego wpływie na jakość życia Polaków. – Stare rzymskie przysłowie mówi: „verba docent, exempla trahunt” – słowa uczą, przykłady pociągają. Zależy nam, by uczestnicy studiów podyplomowych kończąc je, zdobywając nową wiedzę i umiejętności, byli pełni zapału do wprowadzenia zmian w swojej karierze. Stąd nasz nowatorski program, który kładzie szczególny nacisk na zdobywanie konkretnej i narzędziowej wiedzy. W funkcjonowaniu skutecznego menedżera, pracownika czy przedsiębiorcy praktyczne doświadczanie powoduje, że teoretyczny zasób wiedzy jest najefektywniej przyswajany. Najważniejsze jest także praktyczne wykorzystanie zdobywanej wiedzy jeszcze w trakcie studiów, pod okiem doświadczonych ekspertów-praktyków PR-u – mówi Łukasz Majewski, opiekun merytoryczny kierunku „Nowy public relations”.

Studenci kierunki przebrnęli przez cały proces tworzenia i przygotowywania działań PR: od wyboru narzędzi analitycznych, poprzez wybór grupy docelowej, opracowanie strategii i modelu działania, budżetowanie i harmonogramowanie projektu, wybór sposobów pomiaru i optymalizacji rozwiązań, na prezentacji przed klientem kończąc. Agencja „PR-OWCY” prezentowała efekty pracy przed przedstawicielami Fundacji Alma Pokochaj Życie. – Gratuluję kreatywności i wciąż jestem pod wrażeniem ciekawej strategii PR. Zdaję sobie sprawę, ile pracy trzeba było włożyć w przygotowanie prezentacji liczącej 251 slajdów. W efekcie otrzymaliśmy kilka naprawdę oryginalnych pomysłów, które warto włączyć do naszej kampanii komunikacji. Bardzo dziękujemy – mówi Monika Moskwa, PR menedżer i rzecznik prasowy Alma Market. Studenci są bardzo zadowoleni z praktycznego charakteru studiów podyplomowych.

Dzięki pracy w ramach agencji PR mogą zdobyć cenne doświadczenie i zrealizować pierwsze poważne zlecenia, które zamieszczą w portfolio. – Studia to doskonała okazja nie tylko do zgłębiania interesującego świata PR-u, w który wprowadzają nas, studentów wykładowcy z wieloletnim doświadczeniem, ale także – a może przede wszystkim – okazja do poznania nowych osób, nawiązania nowych relacji i wymiany kontaktów pomiędzy ludzmi, którzy reprezentuja rozmaite branże. A jak wiadomo, takie relacje są jednym z najważniejszych atrybutów dobrego PR-owca – mówi Marta Hernik, słuchaczka 13 edycji kierunku „Nowy PR”. Dodatkowe informacje o kierunku „Nowy PR”: Nowy PR to program dwusemestralnych studiów podyplomowych, który obejmuje ponad 180 godzin zajęć dydaktycznych (w tym warsztatów i wykładów).

Program ten złożony jest z 5 bloków tematycznych:

  • Wprowadzenie do świata PR;
  • PR od kuchni;
  • PR w praktyce;
  • Dziedziny PR
  • PR w erze social i mobile media.

Doskonałym uzupełnieniem wykładów są ćwiczenia i warsztaty, które pozwalają studentom na szybką weryfikację wiedzy teoretycznej z praktycznym jej wykorzystaniem. Eksperci PR, zarówno z Polski, jak i innych krajów, o dużym i cenionym doświadczeniu zawodowym, prowadzą interesujące zajęcia. Podczas ćwiczeń i warsztatów wykorzystywane będą praktyczne i aktywizujące metody nauczania, takie jak: ćwiczenia indywidualne i grupowe, studia przypadków, dyskusje, gry symulacyjne, przygotowywanie i przedstawianie prezentacji oraz wykłady interaktywne. Zajęcia wspierane będą dodatkowo licznymi materiałami audiowideo. Rekrutacja na studia podyplomowe o kierunku „Nowy PR” trwa do 30 września 2016 roku.

Szczegóły można na stronie internetowej: Studia podyplomowe na WSE.


Data publikacji: 26.09.2016