Znajdź uczelnię dostosowaną do twoich potrzeb

Miliard powodów, żeby zaistnieć w social mediach

Miliard powodów, żeby zaistnieć w social mediach



Powszechne dziś powiedzenie „nie ma cię na Facebooku – nie istniejesz” zdaje się dotyczyć także firm i instytucji. Specjaliści z agencji interaktywnych, psychologowie społeczni i medioznawcy w ramach nowych studiów podyplomowych Social Media w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej pokażą, w jaki sposób zaistnieć w sieci i czerpać z tego korzyści.

Jak prowadzić biznes online? Czy (i ile) można zarobić w sieci, z której korzystają na co dzień miliardy internautów? Jak pracować z blogerami i vlogerami? W jaki sposób przeciwdziałać kryzysom? – odpowiedzi na te i inne pytania dostarczą już wkrótce specjaliści rynku mediów internetowych w ramach nowego kierunku studiów Social Media w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. Wykładowcy uczelniani przeprowadzą studentów przez kolejne obszary z zakresu: psychologii reklamy, tworzenia strategii marki, budowania reputacji firm online, kryzysów w social mediach oraz zarządzania społecznością w internecie.– Naszym celem jest wykształcenie najlepszych na rynku specjalistów od mediów społecznościowych. Dlatego stawiamy na program wypełniony po brzegi praktyczną i najbardziej aktualną wiedzą z zakresu zarządzania obecnością marki, instytucji i osób w sieci. Najlepszym studentom zaoferujemy płatne praktyki u partnerów studiów, w agencjach Socializer, Lubię to, Interactive Solutions i Saatchi & Saatchi – mówi Maciej Skrzypczak, koordynator studiów podyplomowych Social Media w SWPS.Studia skierowane są do wszystkich osób zainteresowanych tematyką social mediów. W szczególności zaś do obecnych i przyszłych pracowników agencji reklamowych, agencji PR oraz działów marketingu, którzy chcą nieco poszerzyć i udoskonalić swoją wiedzę z zakresu dynamicznie rozwijającego się marketingu w mediach społecznościowych. Kierunek ten przeznaczony jest również dla osób zajmujących się klasycznym marketingiem i chcących poszerzyć swoją dotychczasoową wiedzę w zakresie social mediów.W trakcie dwóch semestrów zajęć słuchacze nowego kierunku zrozumieją, z kim się komunikują w sieci oraz jak należy robić to skutecznie. Poznają media społecznościowe nie tylko jako miejsce rozrywki i komunikacji z przyjaciółmi, ale także jako współczesne narzędzie obsługi klienta na przykładach marek, które komunikują się ze swoimi kontrahentami w sieci w sposób wzorcowy dla całej branży.– Słuchacze poznają psychologiczne i kulturowe aspekty social mediów we współczesnym świecie. A na podstawie case studies przeanalizują najbardziej efektywne działania marketingowe i nauczą się metod pomiaru ich działań w sieci – mówi Skrzypczak. Zajęcia prowadzone będą głównie w formie warsztatów i interaktywnych seminariów. Rekrutacja na nowe studia podyplomowe Social Media w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej trwa. Szczegółowe informacje o programie studiów znaleźć można na stronie internetowej: www.podyplomowe.pl/swps-warszawa w zakładce „marketing/social-media”.

Data publikacji: 12.11.2013