Znajdź uczelnię dostosowaną do twoich potrzeb

Twoja strona internetowa może zarabiać więcej. Zobacz, co warto w tym celu zrobić!

Twoja strona internetowa może zarabiać więcej. Zobacz, co warto w tym celu zrobić!



Coraz większa liczba użytkowników sieci sprawia, że to właśnie tam możesz znaleźć najwięcej potencjalnych Klientów dla Twojej firmy czy sklepu internetowego. Świadomy tego, tworzysz stronę, która ma na celu zwiększać zyski z działalności – jednak w ogólnym rozrachunku tak się nie dzieje. Dlaczego? Minęły już czasy, kiedy do zdobycia popularności wystarczyła sama obecność w sieci. Teraz, aby zwrócić na siebie uwagę odbiorców, trzeba podjąć jeszcze działania marketingowe nakierowane bezpośrednio na długofalowy sukces. Mowa oczywiście o pozycjonowaniu i kampaniach Google Ads.Dowiedz się, jakie linki gromadzić, by pozycjonowanie strony przyniosło efektNie od dziś wiadomo, że pozycjonowanie jest jedną z najskuteczniejszych metod promowania firmy w sieci. Gdy powierzysz swoją stronę specjalistom, zaobserwujesz znaczny wzrost ruchu na stronie w stosunkowo krótkim czasie. Dobrze jest pamiętać, że takie działania podejmują również konkurencyjne firmy, także branżowi potentaci. Lepiej nie próbować ich pokonywać za pomocą dużej ilości linków prowadzących do witryny, jeśli nie chcesz ryzykować kary od Google. W 2011 roku weszła bowiem w życie aktualizacja algorytmu wyszukiwarki, która piętnuje witryny posiadające odnośniki na stronach o wątpliwej reputacji. Skutkiem nierzadko są znaczne spadki w wynikach wyszukiwania, a nawet filtr lub ban. Nie należy dać się zwieść obietnicom szybkiego i łatwego pozyskania linków do strony. Dobrze zorganizowane pozycjonowanie to cały proces wymagający dużego nakładu pracy i środków, ale za to rezultatem są wysokie, stabilne pozycje. A jakie linki są warte uwagi? Przede wszystkim odnośniki pochodzące z renomowanych serwisów informacyjnych, znanych powszechnie blogów i for internetowych. Tylko pozycjonowanie oparte o dobrej jakości linki i szereg przemyślanych działań SEO sprawią, że firmowa strona znajdzie się wysoko w wynikach wyszukiwania, efekty prac przełożą się na wymierne zyski przedsiębiorstwa – mówi Specjalista SEO z firmy AFTERWEB.Płatna kampania reklamowa Google Ads: sposób na szybkie zaistnienie w sieciInnym sposobem, chociaż często łączonym z pozycjonowaniem, jest Google Ads. Pod tą tajemniczą nazwą kryje się platforma pozwalająca na płatne promowanie strony firmowej lub sklepu w wyszukiwarce. Takie reklamy pojawiają się nad bezpłatnymi, organicznymi wynikami wyszukiwania (rzadziej pod nimi) i są widoczne na pierwszy rzut oka dla internauty wpisującego słowa kluczowe w wyznaczone pole. Ten sposób promocji wyróżnia przede wszystkim szybkość – witryna pojawia się wysoko w Google zaraz po opłaceniu kampanii i jest tam przez czas jej trwania. Niestety, gdy działania się zakończą, naszym udziałem znów stają się dalsze strony wyników wyszukiwania. Dlatego warto jednorazową inwestycję w reklamę Google Ads połączyć z długotrwałym pozycjonowaniem strony firmowej, zlecając te zadania profesjonalistom.źródło: https://afterweb.pl/ Artykuł Partnera

Data publikacji: 18.12.2019