Znajdź uczelnię dostosowaną do twoich potrzeb

CASTING – Zostań twarzą Dietla!

CASTING – Zostań twarzą Dietla!



Uwaga! Wspaniała wiadomość dla wszystkich sympatyków Dietla. Ruszył właśnie casting do spotu reklamowego, w którym można zagrać główną rolę! Wystarczy zrobić sobie zdjęcie lub nakręcić krótki film z sobą w roli głównej, aby mieć szansę na zwycięstwo w konkursie. Przewidziano również inne atrakcyjne nagrody.

Wśród innych nagród znajdują się między innymi wyjazdy do SPA, bilety do kina i ekskluzywne kosmetyki. Konkurs ma charakter otwarty, co oznacza, że może wziąć w nim udział każdy, kto chciałby wystąpić w spocie reklamowym Uczelni. Odbywa się on jednocześnie na kilku portalach społecznościowych: Instagramie, youtube i stronie internetowej Uczelni Dietla. Zasady konkursu są bardzo proste. Wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy zamieszczony na stronie internetowej www.dietl.edu.pl oraz na stoisku Uczelni Dietla podczas dni otwartych (w dziale rekrutacji lub eventów plenerowych, w których regularnie bierze udział uczelniany team). Casting wygra ta osoba, która uzyska największą liczbę głosów na Instagramie lub odsłon filmu na youtube.com.Uczelnia Dietla jest elastyczna i ceni czas swoich sympatyków, dlatego też stworzono aż trzy metody wzięcia udziału w castingu:a) Metoda pierwsza: Uczestnik sam przesyła swoje zdjęcie (twarz isylwetka) wraz z formularzem zgłoszeniowym na adres emailowy: rekrutacja@dietl.edu.pl z dopiskiem: Konkurs - Zostań Twarzą Dietla. Następnie uczelnia zamieści zdjęcie uczestnika na portalu Instagram, stronie internetowej Uczelni www.dietl.edu.pl – w zakładce Strefa Studenta - podzakładce - Konkurs. Jeśli uczestnicy prześlą krótki film z sobą w roli głównej, Uczelnia zamieści go w serwisie youtube.com. Zadaniem uczestników konkursu będzie namówienie jak największej ilości znajomych do obejrzenia filmu lub zdjęcia. Osoba, która uzyska największą liczbę odsłon filmu w serwisie youtube.com, albo zdobędzie największą liczbę serduszek na portalu Instagram - wygrywa.b) Metoda Druga: Uczestnik może wziąć udział w sesji zdjęciowej lub filmowej podczas zbliżających się dni otwartych i imprez plenerowych w Dietlu. Zdjęcia i film zrobiony podczas takiej sesji zostaną opublikowane przez Uczelnię na Instagramie, stronie Uczelni www.dietl.edu.pl - w zakładce Strefa Studenta - podzakładce - Konkurs oraz w serwisie youtube.com (w przypadku filmu). Zasady konkursu w tym przypadku są takie same - trzeba walczyć o jak największą liczbę odsłon i serduszek.c) Metoda Trzecia: To uczestnicy sami publikują zdjęcia na swoim profilu na Instagramie z tagiem #konkursdietl. Wygra ta osoba, która zdobędzie najwięcej serduszek. Na uczestników czekają:- 2 pakiety day spa w Uzdrowisku Swoszowice- 10 ekskluzywnych zestawów kosmetyków firmy Yasumi- kosmetyki Uzdrowiska Rabka- zestawy wód Uzdrowiska Wysowa- podwójne zaproszenie do kina na wybrany seans.Wielka gala finałowa odbędzie się już w październiku! Finalista zagra w spocie reklamowym Uczelni.Organizatorem konkursu jest Małopolska Wyższa Szkoła im. J. Dietla w Krakowie, ul. Wincentego Pola 4. Partnerzy konkursu:- Uzdrowisko Swoszowice: http://www.uzdrowisko.krakow.pl/ - marka Yasumi: http://www.yasumi.pl/ - Uzdrowisko Rabka: http://uzdrowisko-rabka.pl/ - Uzdrowisko Wysowa: http://www.uzdrowisko-wysowa.pl/

Data publikacji: 23.08.2013