Controlling marketingowy w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu to modułowe studia podyplomowe, skierowane do właścicieli przedsiębiorstw, menedżerów sprzedaży, marketingu i brand marketingu, specjalistów lean management, kierowników działów operacyjnych wszystkich szczebli zarządzania, kontrolerów finansowych i operacyjnych oraz do osób, które chcą w przyszłości zajmować podobne stanowiska. Studia trwają dwa semestry i pozwalają zdobyć wiedzę i umiejętności z zakresu controllingu umożliwiającego wsparcie procesów związanych z efektywnym zarządzaniem przedsiębiorstwem. W ramach studiów z zakresu Controllingu marketingowego słuchacze zdobywają wiedzę i umiejętności dotyczące rachunkowości, sprawozdawczości, podatków, komunikacji, technik prezentacji, organizacji i wdrażania controllingu, budżetowania, systemów kontroli, prawa gospodarczego, warsztatów narzędziowych, analiz rynkowych, tworzenia biznesplanów czy negocjacji i mediacji. Koszt studiów to 4700 złotych.