Znajdź uczelnię dostosowaną do twoich potrzeb

Nowy Public Relations na Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie

Nowy Public Relations na Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie



Chcesz podjąć studia podyplomowe w Krakowie z zakresu PR-u? Polecamy nowatorski kierunek Nowy Public Relations dostępny w ofercie edukacyjnej Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera. Poznaj kulisy tego kierunku!



Komunikacja zmienia się pod wpływem Internetu i mobilności, wyznaczając równocześnie nowe trendy w Public Relations. Kierunek studiów podyplomowych Nowy Public Relations odpowiada na te zmiany i wyposaża słuchaczy w praktyczną wiedzę i umiejętności, które pozwolą tworzyć skuteczne i adekwatne do współczesnych potrzeb strategie działań PR-owych. Nowy Public Relations – studia podyplomowe w KrakowieOferta studiów podyplomowych na kierunku Nowy Public Relations skierowana jest do osób, które chcą zdobyć praktyczną wiedzę i umiejętności z zakresu PR-u, wykorzystywane na co dzień w pracy PR-owca. Studia na tym kierunku przeznaczone są zarówno dla praktyków PR, którzy chcą doskonalić swój warsztat, równocześnie podnosząc swoje kwalifikacje, jak i dla osób, które dopiero planują wejść w świat PR-u. Program studiówProgram studiów bazuje na konkretnej, narzędziowej wiedzy. Dlatego też blok warsztatowy i treningowy jest rozbudowany do maksimum, a na zajęciach dogłębnej analizie poddaje się case studies przedstawiające realizację najbardziej spektakularnych strategii PR-owych w Polsce i na świecie. Studenci, w ramach wirtualnej agencji PR-owej, na podstawie prawdziwego briefu, pracują w trakcie studiów nad stworzeniem strategii działań PR dla realnego klienta, aby na koniec roku akademickiego przedstawić swoją propozycję w trybie przetargu.Program studiów uwzględnia najnowsze trendy PR-u oraz nowe narzędzia komunikacji. Składa się z 5 bloków tematycznych: wprowadzenie do świata PR, PR od kuchni, PR w praktyce, dziedziny PR, PR w erze social, mobile i wideo. Zajęcia prowadzone są przy użyciu interaktywnych metod, które pozwalają Słuchaczom poznać poszczególne narzędzia PR oraz ich możliwości. Kadra praktykówWśród wykładowców prowadzących zajęcia na kierunku studiów podyplomowych Nowy Public Relations są krajowi i zagraniczny eksperci PR-u. Są to wyłącznie praktycy – pracujący m.in. w Alert Media Communications, FIRST Public Relations, Synertime, Kompanii Piwowarskiej, Amrest czy Fleishman-Hillard – z dużym doświadczeniem zawodowym i szkoleniowym. Informacje organizacyjne→ Studia trwają dwa semestry, a program przewiduje ponad 180 godzin zajęć dydaktycznych. Zajęcia odbywają się w weekendy (soboty i niedziele) co dwa tygodnie. W soboty odbywają się wykłady, a w niedziele – praktyczne warsztaty. → Czesne za studia podyplomowe na tym kierunku wynosi w roku akademickim 2016/2017 4700 złotych. Opłata rekrutacyjna wynosi 200 złotych. → Podstawą kwalifikacji na studia podyplomowe jest złożenie kompletu dokumentów rekrutacyjnych, a także wniesienie wymaganych opłat. Wymagane dokumenty to m.in.: podanie (wypełnione online, a następnie przesłane wraz z innymi dokumentami), odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych (I lub II stopnia), 1 zdjęcie (w formacie legitymacyjnym) oraz kserokopia dowodu osobistego lub paszportu i dowód wniesienia opłaty rekrutacyjnej.Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie - o uczelniWSE to niepubliczna uczelnia o profilu społecznym, która powstała z inicjatywy Społecznego Instytutu Wydawniczego Znak w 2003 roku. Siedziba uczelni mieści się przy ul. Westerplatte 11, kilka minut spacerem od Dworca Głównego w Krakowie oraz rynku. Uczelnię wyróżnia nowoczesna infrastruktura oraz stosowanie innowacyjnych metod dydaktycznych. Programy studiów tworzone są we współpracy z przedstawicielami świata biznesu, dzięki czemu są one adekwatne do potrzeb rynku pracy, a przekazywana wiedza znajduje przełożenie w praktyce. Co ważne, wykładowcy są w większości praktykami.zdjecieLektura branżowaJeśli śledzisz bieżące trendy w komunikacji, to doskonale zdajesz sobie sprawę z potęgi mediów społecznościowych. To właśnie one wpływają na sposób komunikowania się marek, co przekłada się znacząco na strategię działań PR-owych. Zanim zgłębisz ten temat w ramach studiów podyplomowych, polecamy Ci lekturę książki „Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty” autorstwa Anny Miotk – jednej z wykładowczyń Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera. W swojej publikacji Anna Miotk pomaga czytelnikowi rozwiązać problemy wiążące się z obecnością marki w mediach społecznościowych.zdjecieAutor: Joanna Litwin


Data publikacji: 02.11.2016
ikonka kierunki studiów

Dodatkowe informacje o studiach - Kraków