Wydziały/Kierunki | |||
---|---|---|---|
Podyplomowe | |||
S | Online | NZ | |
Informacja Turystyczna Zobacz więcej |
|||
Turystyka - Hotelarstwo - Gastronomia Zobacz więcej |
|||
Turystyka Biznesowa - Przemysł Spotkań MICE Zobacz więcej |
|||
Turystyka Międzynarodowa Zobacz więcej |
|||
Zarządzanie Gospodarką Turystyczną w Regionie Zobacz więcej |
|||
Zarządzanie Turystyką w Regionie Zobacz więcej |
2 semestry
Zajęcia odbywają się w soboty i niedziele – 4-5 zjazdów w semestrze
Wymiar godzin – 190
Studia skierowane są do osób, które zaczęły pracować w placówkach informacji turystycznej i widzą potrzebę uzupełnienia swoich kompetencji, również dla osób chcących pozyskać taką wiedzę i umiejętności oraz osób pragnących zorganizować placówkę informacji turystycznej.
Główna tematyka:
Społeczna i gospodarcza rola turystyki po wejściu Polski do Unii Europejskiej. Lokalny produkt turystyczny i jego promocja. Marketing, promocja i reklama w turystyce. Organizacja i zarządzanie turystyką w Polsce i w regionie.
Struktura organizacyjna i zadania systemu informacji turystycznej. Zakres oraz tworzenie baz danych informacji turystycznej. Zarządzanie i administrowanie Polskim Systemem Informacji Turystycznej. Narzędzia informacji turystycznej. Certyfikacja jednostek informacji turystycznej.
Warsztaty: Społeczeństwo informacyjne. Organizacja pracy placówek informacji turystycznej. Strona internetowa www.polska.travel.pl. Nośniki informacji turystycznej. Targi i imprezy promocyjne. Przykłady dobrych praktyk. Podpis elektroniczny.
01-242 Warszawa
Al. Prymasa Tysiąclecia 38
22 624 95 60