Akademia Coachingu
Akademia copywritera i content menedżera. Zarzadzanie treściami marketingowymi w Internecie- Nowość
Akademia Trenera. Studia Train The Trainers
Analityk Finansowy
Asystent rodziny- Nowość
Bezpieczeństwo i higiena pracy
Brand menagement. Zarządzanie marką firmy- Nowość
Doradztwo zawodowe z elementami coachingu
Grafika komputerowa i multimedia
Informatyka śledcza- Nowość
Koordynator kontroli zarządczej w administracji publicznej PIKW- Nowość
Marketing Nowoczesny z certyfikatem Franklin University
Oligofrenopedagogika – Edukacja i Rehabilitacja Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną - Nowość
Podatki i Doradztwo Podatkowe
Prawo w Biznesie- Nowość
Profesjonalne Zarządzanie Biurem z certyfikatem Franklin University
Psychologia w biznesie z certyfikatem Franklin University
Rachunkowość i Controlling Finansowy
Resocjalizacja i Socjoterapia - Nowość
Sales manager z certyfikatem Franklin University - Nowość
Studia Menedżerskie
Tester Oprogramowania
Transport i Spedycja
Wycena Nieruchomości
Zamówienia Publiczne
Zarządzanie Projektami IT- Nowość
Zarządzanie w Bankowości
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi. Kadry i Płace
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi. Specjalista HR z certyfikatem Franklin University- Nowość

Cele studiów

Korzyści
Słuchacze zdobędą praktyczną wiedzę dotyczącą planowania i realizacji działań marketingowych. Zapoznają się z nowymi trendami oraz instrumentami stosowanymi w marketingu zarówno na rynku B2B jak
i konsumenckim.

Uczestnicy
Studia są kierowane do osób pracujących w działach marketingu oraz do osób chcących podjąć pracę w tychże działach, a w szczególności do: specjalistów oraz menedżerów z działów marketingu, reklamy, wspierania sprzedaży oraz menadżerów produktu. Studia te będą także przydatne właścicielom małych
i średnich firm.

Kadra
Kadrę dydaktyczną tworzą specjaliści, praktycy będący szefami działów sprzedaży, marketingu oraz konsultanci i doradcy z różnych dziedzin: min. Elżbieta Skurzyńska, Maciej Mach.
Opiekun merytoryczny: Blanka Przybysz-Skrzyniarz, specjalistka i doradca ds. marketingu, właścicielka agencji reklamowej z wieloletnim doświadczeniem na kierowniczych stanowiskach w agencjach reklamowych i korporacjach międzynarodowych

Certyfikat Franklin University
W ramach specjalności moduły Strategic Decision Making oraz The Customer-Driven Organization prowadzone są według materiałów dydaktycznych i metodologii Franklin University z wykorzystaniem case study i ćwiczeń z rynku amerykańskiego. Moduł kończy się zaliczeniem testu sprawdzającego. Słuchacze mają możliwość wykupienia certyfikatu potwierdzającego zdobycie praktycznej wiedzy i umiejętności dostosowanych zarówno do rynku polskiego jak i zagranicznego. Opłata za certyfikat wynosi 250 zł.

Program - 9 miesięcy nauki, 203 godziny, 10 zjazdów

Marketing w strategii firmy (16 godz.)
Marketing na rynku B2B i FMCG – różnice i podobieństwa (4 godz.)
Analiza i badanie rynku w tym analiza konkurencji (8 godz.)
Psychologiczne aspekty zachowań nabywców (4 godz.)
Podejmowanie decyzji strategicznych - z certyfikatem Franklin University (12 godz.)
Organizacja zorientowana na klienta – z certyfikatem Franklin University (12 godz.)
Prognoza zjawisk rynkowych oraz prognozowanie sprzedaży (8 godz.)
Polityka produktowa – optymalny portfel produktowy (8 godz.)
Zarządzanie marką (8 godz.)
Polityka cenowo-rabatowa (4 godz.)
Dystrybucja i techniki sprzedaży oraz obsługa klienta (14 godz.)
Merchandising i standardy merchandisingu (4 godz.)
Elementy promocji i jej planowanie (12 godz.)
Planowanie reklamy – media plany i współpraca z domami mediowymi oraz agencjami (12 godz.)
Promocja w Internecie (16 godz.)
Social Media (4 godz.)
Program lojalnościowy – planowanie i realizacja (12 godz.)
Wskaźniki efektywności działań marketingowych – audyt działań marketingowych (4 godz.)
Budżet marketingowy i jego kontrola (2 godz.)
Prawo autorskie/zawieranie umów (4 godz.)
Współpraca z agencjami reklamowymi/badawczymi/PR (4 godz.)
Projekt (16 godz.)

Propozycja szkoleń dodatkowych:
- Prowadzenie prezentacji biznesowych
- Elementy treningu interpersonalnego

Forma zaliczenia
Test semestralne sprawdzające wiedzę teoretyczną i egzamin końcowy. Egzamin końcowy polegać będzie na przygotowaniu w grupach, a następnie prezentacji i obronie przygotowanego wybranego projektu z zakresu marketingu, takiego jak plan promocji, segmentacja i pozycjonowanie produktu lub firmy, analiza konkurencyjności.

 

ikonka opinie uczelnie

Opinie o uczelniach - Lista uczelni w Gdańsku