Zarządzanie projektami
Administracja - prawo, zarządzanie i organizacja
Akademia rozwoju osobistego
Akademia trenera biznesu
Aplikacje internetowe i mobilne (on-line i blended learning)
Arteterapia z elementami terapii pedagogicznej ( 3 semestry)
Audyt wewnętrzny i kontrola zarządcza
Bibliotekoznawstwo
Coaching i facylitacja w biznesie
Coaching i facylitacja w edukacji
Diagnoza i terapia pedagogiczna
Doradztwo zawodowe i edukacyjne
E-COMMERCE
Edukacja dla bezpieczeństwa
Edukacja elementarna- wychowanie przedszkolne i edukacja wczesnoszkolna
Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną, autyzmem i zespołem Aspergera
Edukacja, rewalidacja i wspieranie rozwoju osób z autyzmem i zespołem Aspergera
Grafika komputerowa i multimedia
Hotelarstwo i usługi turystyczne
HR Business Partner
HR Manager
Kadry i płace
Kompetencje lidera w edukacji
Lean management
Lean Six Sigma- Optymalizacja procesów
Logistyka w biznesie
Logopedia (4 semestry)
Matematyka i informatyka- nauczanie drugiego przedmiotu
Mediacje
Menedżer social media. Budowanie marki przedsiębiorstwa w mediach społecznościowych
Menedżer turystyki medycznej
Nauczyciel wspomagający- kształcenie integracyjne
Neuroedukacja
Neurologopedia
Organizacja i zarządzanie oświatą
Podatki i doradztwo podatkowe
Podyplomowe studium dla doktorantów
Prawo pracy i ubezpieczeń społecznych
Przygotowanie pedagogiczne
Psychodietetyka
Psychologia kryzysu i interwencji kryzysowej
Psychologia sprzedaży i marketingu
Psychologia w zarządzaniu organizacjami – Certyfikat Franklin University
Rachunkowość i finanse przedsiębiorstw
Rachunkowość od podstaw
SAP- zintegrowane systemy informatyczne
Specjalista HR
Studia menadżerskie z modułem zarządzania w opiece zdrowotnej
Studia menedżerskie z modułem menedżera jednostek hotelowych, SPA i wellness
Studia menedżerskie z modułem zarządzania innowacjami
Studia menedżerskie z modułem zarządzania marką firmy
Studia menedżerskie z modułem zarządzania sprzedażą
Studia menedżerskie z modułem zarządzania strategicznego
Tester oprogramowania
Transport i spedycja
Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka z elementami integracji sensorycznej
Wycena nieruchomości
Zamówienia publiczne
Zarządzanie bezpieczeństwem i higiena pracy
Zarządzanie finansami i controlling
Zarządzanie nieruchomościami
Zarządzanie nowoczesnymi usługami biznesowymi- online
Zarządzanie produkcją
Zarządzanie projektami IT

Grupa docelowa

Studia adresowane są do osób zainteresowanych poszerzeniem wiedzy w zakresie autyzmu i zespołu Aspergera oraz dla absolwentów studiów wyższych – licencjackich i magisterskich, posiadających przygotowanie pedagogiczne (w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli).

 

Cel studiów

Celem studiów jest przygotowanie słuchaczy do pracy z dzieckiem ze spektrum autyzmu i zespołem Aspergera. Absolwenci poszerzą także kwalifikacje do pracy na stanowisku nauczyciela wspomagającego w oddziałach integracyjnych. Program studiów ukierunkowany jest na rozwijanie kompetencji koniecznych do projektowania i realizacji zadań związanych z opieką, wychowaniem, wspieraniem rozwoju i pomocą zarówno dla dzieci i młodzieży, jak i ich rodzin.

Korzyści
Studia doskonalące z zakresu pracy z dzieckiem z autyzmem i zespołem Aspergera to połączenie teorii z praktyką. Zajęcia prowadzą zarówno teoretycy, jak i osoby pracujące w instytucjach zajmujących się osobami niepełnosprawnymi. Słuchacze mają okazję nie tylko poznać teoretyczne aspekty warunkujące efektywność pracy z dziećmi i młodzieżą, ale także rozwinąć swoje kompetencje konieczne w pracy nauczyciela w oddziale specjalnym, integracyjnym i ogólnodostępnym. Podczas studiów podyplomowych słuchacze zdobędą umiejętność diagnozowania swoich uczniów, a poprzez to posiądą umiejętność właściwego planowania pracy dydaktyczno- wychowawczej z uwzględnieniem współczesnych koncepcji pracy z niepełnosprawnymi umysłowo. Większość zajęć ma charakter praktyczny, warsztatowy. Część z nich jest realizowana na terenie wybranych instytucji.
Słuchacz zdobędzie umiejętność:

-diagnozowania psychopedagogicznego uczniów z autyzmem i zespołem Aspergera oraz poznania specyfiki pracy z nimi
-planowania efektywnego sposobu pracy dydaktyczno-wychowawczej z dziećmi i młodzieżą z autyzmem i zespołem Aspergera
-dostosowania wymagań edukacyjnych do specjalnych potrzeb uczniów z uwzględnieniem współczesnej koncepcji pracy z niepełnosprawnymi

 

ikonka opinie uczelnie

Opinie o uczelniach - Lista uczelni w Szczecinie