Zarządzanie projektami
Administracja - prawo, zarządzanie i organizacja
Akademia rozwoju osobistego
Akademia trenera biznesu
Aplikacje internetowe i mobilne (on-line i blended learning)
Arteterapia z elementami terapii pedagogicznej ( 3 semestry)
Audyt wewnętrzny i kontrola zarządcza
Bibliotekoznawstwo
Coaching i facylitacja w biznesie
Coaching i facylitacja w edukacji
Diagnoza i terapia pedagogiczna
Doradztwo zawodowe i edukacyjne
E-COMMERCE
Edukacja dla bezpieczeństwa
Edukacja elementarna- wychowanie przedszkolne i edukacja wczesnoszkolna
Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną, autyzmem i zespołem Aspergera
Edukacja, rewalidacja i wspieranie rozwoju osób z autyzmem i zespołem Aspergera
Grafika komputerowa i multimedia
Hotelarstwo i usługi turystyczne
HR Business Partner
HR Manager
Kadry i płace
Kompetencje lidera w edukacji
Lean management
Lean Six Sigma- Optymalizacja procesów
Logistyka w biznesie
Logopedia (4 semestry)
Matematyka i informatyka- nauczanie drugiego przedmiotu
Mediacje
Menedżer social media. Budowanie marki przedsiębiorstwa w mediach społecznościowych
Menedżer turystyki medycznej
Nauczyciel wspomagający- kształcenie integracyjne
Neuroedukacja
Neurologopedia
Organizacja i zarządzanie oświatą
Podatki i doradztwo podatkowe
Podyplomowe studium dla doktorantów
Prawo pracy i ubezpieczeń społecznych
Przygotowanie pedagogiczne
Psychodietetyka
Psychologia kryzysu i interwencji kryzysowej
Psychologia sprzedaży i marketingu
Psychologia w zarządzaniu organizacjami – Certyfikat Franklin University
Rachunkowość i finanse przedsiębiorstw
Rachunkowość od podstaw
SAP- zintegrowane systemy informatyczne
Specjalista HR
Studia menadżerskie z modułem zarządzania w opiece zdrowotnej
Studia menedżerskie z modułem menedżera jednostek hotelowych, SPA i wellness
Studia menedżerskie z modułem zarządzania innowacjami
Studia menedżerskie z modułem zarządzania marką firmy
Studia menedżerskie z modułem zarządzania sprzedażą
Studia menedżerskie z modułem zarządzania strategicznego
Tester oprogramowania
Transport i spedycja
Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka z elementami integracji sensorycznej
Wycena nieruchomości
Zamówienia publiczne
Zarządzanie bezpieczeństwem i higiena pracy
Zarządzanie finansami i controlling
Zarządzanie nieruchomościami
Zarządzanie nowoczesnymi usługami biznesowymi- online
Zarządzanie produkcją
Zarządzanie projektami IT

Cel studiów

Celem studiów jest wykształcenie specjalistów profesjonalnie i bezpośrednio zajmujących się sprzedażą i marketingiem, którzy potrafią utrzymywać dobre kontakty z klientami i skutecznie zwiększają efektywność swojego działania, doskonaląc umiejętności interpersonalne i znajomość strategii marketingowej firmy.

Korzyści
Poznanie skutecznych i nowoczesnych narzędzi zarządzania, zasady ich prawidłowego stosowania, a także sposoby radzenia sobie w trudnych sytuacjach. Studia dostarczają uczestnikom efektywnych narzędzi w obszarze sprzedaży i marketingu oraz umiejętności pozwalających na kształtowanie relacji z otoczeniem.

 

Grupa docelowa

Studia adresowane są do pracowników działów sprzedaży i marketingu, osób zajmujących stanowiska menedżerskie, specjalistyczne, przedstawicieli handlowych, właścicieli firm, którzy pragną podnieść swoje kompetencje, a tym samym zwiększyć możliwości odnoszenia trwałych sukcesów w tych obszarach aktywności.

 

ikonka opinie uczelnie

Opinie o uczelniach - Lista uczelni w Szczecinie