Administracja rządowa i samorządowa
Bankowość usługowa
Bezpieczeństwo i higiena pracy (BHP)
Coaching w zarządzaniu i biznesie
Digital Media i Komunikacja PR
Doradztwo zawodowe i edukacyjno-zawodowe
Edukacja medialna
Finanse i rachunkowość dla managerów niefinansowych
Komunikacja w modzie
Lean Leader
Lean Six Sigma
Ochrona informacji niejawnych i danych osobowych
Organizacja pomocy społecznej – szkolenie specjalizacyjne
Prawo pracy, kadr i ubezpieczeń społecznych
Programowanie aplikacji frontend
Przygotowanie pedagogiczne
Public relations w firmie
Rachunkowość finansowa i podatkowa
RODO, ochorna danych osobowych – audyt wewnętrzny
Zamówienia publiczne
Zarządzanie informacją w mediach i biznesie
Zarządzanie nieruchomościami i projektami deweloperskimi
ZZL – Zarządzanie Zasobami Ludzkimi – Przywództwo, Innowacyjność, Partnerstwo

Zarządzanie gerontologią społeczną

Studia adresowane są do szerokiego kręgu słuchaczy: menadżerów, pracowników z potencjałem menadżerskim, specjalistów ds. polityki społecznej oraz absolwentów szkół wyższych z kierunków humanistycznych, prawnych, zarządzania, którzy są zainteresowani poszerzaniem swojej wiedzy w zakresie problematyki zarządzania w nowej gałęzi gospodarki usług społeczno-zdrowotnych.

Cele ogólne:
Kształcenie przyszłych kadr zarządzających w sektorze usług skierowanych do osób starszych - zarządzanie gerontologią społeczną, poprzez utworzenie nowego, innowacyjnego kierunku studiów w wyniku adaptacji rozwiązań wypracowanych w USA i krajach UE.

Usystematyzowanie oraz pogłębienie wiedzy z zakresu doskonalenia umiejętności oraz efektywnego kształtowania i zarządzania segmentem usług dla osób po 45 roku życia.

Rozwój potencjału SAN w zakresie kształcenia kadr dla sfery usług związanych z dziedziną bezpieczeństwa ekonomicznego i społecznego państwa.

Cele szczegółowe:
Celem kształcenia w ramach studiów podyplomowych jest usystematyzowania oraz pogłębienie wiedzy z zakresu doskonalenia umiejętności i efektywnego kształtowania usług dla osób po 45 roku życia.

Program zajęć został oparty na wieloletnim doświadczeniu i wiedzy ekspertów i praktyków w obszarze kreowania nowych usług, doskonalenia organizacji obecnie funkcjonujących z możliwością poprawy ich efektywności.

Zadaniem SAN jest przygotowanie słuchaczy do krytycznej analizy funkcji zarządzania w organizacjach usługowych, budowy strategii administracji w tym obszarze życia społecznego i opracowania rekomendacji do zmian.

 

ikonka opinie uczelnie

Opinie o uczelniach - Lista uczelni w Warszawie

Opinie o uczelniach - lista uczelni w Warszawie