Wydziały/Kierunki | |||
---|---|---|---|
Podyplomowe | |||
S | Online | NZ | |
Informacja Turystyczna Zobacz więcej |
|||
Turystyka - Hotelarstwo - Gastronomia Zobacz więcej |
|||
Turystyka Biznesowa - Przemysł Spotkań MICE Zobacz więcej |
|||
Turystyka Międzynarodowa Zobacz więcej |
|||
Zarządzanie Gospodarką Turystyczną w Regionie Zobacz więcej |
|||
Zarządzanie Turystyką w Regionie Zobacz więcej |
2 semestry
Zajęcia odbywają się w soboty i niedziele – 4-5 zjazdów w semestrze
Wymiar godzin – 190
Studia skierowane są do osób, które pracują w tym sektorze i osób które nigdy nie miały styczności z pracą w turystyce, a chcą pozyskać takie kompetencje.
Główna tematyka:
Podstawy turystyki. Organizacja i zarządzanie turystyką w Polsce (administracja państwowa i samorządowa, POT, ROT, LOT, organizacje ). Marketing w sektorze korporacyjnym. Przemysł spotkań MICE w Polsce i na świecie (organizacja krajowego i światowego rynku MICE) . Programowanie i zarządzanie produktami w poszczególnych sektorach turystyki biznesowej – konferencje i kongresy, turystyka motywacyjna, rynek targowo-wystawienniczy, turystyka korporacyjna, indywidualne wyjazdy służbowe. Wyposażenie hoteli i centrów konferencyjnych dla różnych form turystyki biznesowej. E-marketing w sektorze MICE. Finanse i rachunkowość menadżerska. Etykieta i negocjacje.
01-242 Warszawa
Al. Prymasa Tysiąclecia 38
22 624 95 60