Korzyści
Studia przeznaczone są do menedżerów aktywnie działających w biznesie, których praca dotyka kontaktów z ludźmi-zarówno w aspekcie kierowania, jak i współpracy z nimi bez zależności służbowych. Program jest adresowany do młodych, mniej doświadczonych ludzi biznesu, którzy przez wzmocnienie swoich umiejętności z zakresu psychologii chcą poprawić swoją pozycję na rynku pracy.
Uczestnicy
Absolwenci studiów poznają narzędzia psychologiczne, wytrenują skuteczne taktyki negocjacyjne i mediacyjne, zidentyfikują typowe zachowania konsumenckie oraz tajniki psychologii reklamy. Zajęcia umożliwią uczestnikom podniesienie kompetencji w zakresie zarządzania sobą i zespołem, wdrażania w firmie wybranych elementów polityki personalnej, radzenia sobie z konfliktem oraz psychomanipulacją. Dzięki treningom komunikacji, prezentacji, wystąpień publicznych, studia rozwiną u słuchaczy umiejętności interpersonalne, tak pożądane w profilu nowoczesnego menedżera.
Wykładowcy
Zajęcia prowadzą doświadczeni wykładowcy, praktycy i konsultanci: Krzysztof Grabowski, Agnieszka Popławska, Aniceta Bosak, Bożena Kłusek – Wojciszke
Opiekun merytoryczny: dr Bożena Kłusek – Wojciszke - opiekun naukowy Polsko - Amerykańskiego Centrum ds. rozwiązywania konfliktów
Certyfikat Franklin University
W ramach specjalności/kierunku moduły Creative problem solving oraz Creative problem solving prowadzone są według materiałów dydaktycznych i metodologii Franklin University z wykorzystaniem case study i ćwiczeń z rynku amerykańskiego. Moduł kończy się zaliczeniem testu sprawdzającego. Słuchacze mają możliwość wykupienia certyfikatu potwierdzającego zdobycie praktycznej wiedzy i umiejętności dostosowanych zarówno do rynku polskiego jak i zagranicznego. Opłata za certyfikat wynosi 250 zł.
Program - 9 miesięcy, 199 godzin, 10 zjazdów
Wybrane zagadnienia psychologii ogólnej i społecznej (14 godz.)
Techniki wpływu społecznego (6 godz.)
Twórcze rozwiązywanie problemów – z certyfikatem Franklin University (12 godz.)
Sztuka perswazji i przemawiania. Trening prezentacji i wystąpień publicznych (16 godz.)
Techniki komunikacji w biznesie (14 godz.)
Umiejętności negocjacyjne i mediacje. Twórcze rozwiązywanie konfliktów (14 godz.)
Inteligencja emocjonalna (8 godz.)
Proces rekrutacji i selekcji jak wybrać najlepszych (12 godz.)
Przywództwo i władza (8 godz.)
Motywowanie pracowników (8 godz.)
Praca zespołowa jako skuteczna strategia organizowania pracy (16 godz.)
Doskonalenie zarządzania czasem. Trening strategicznego planowania aktywności zawodowej (12 godz.)
Coaching and mentoring - z certyfikatem Franklin University (12 godz.)
Stres i wypalenie zawodowe w pracy aktywny trening antystresowy(8 godz.)
Etykieta biznesu, czyli międzynarodowy język kurtuazji (8 godz.)
Spotkanie ze znanym ekspertem z danej dziedziny (3 godz.)
Projekt (16 godz.)
Propozycja szkoleń dodatkowych:
- Patologia zachowań w biznesie
- Uwierz w siebie i swoje możliwości
Forma zaliczenia
Dwa testy semestralne sprawdzające wiedzę teoretyczną oraz egzamin końcowy polegający na obronie projektu.