Korzyści
Studia te są doskonałym wprowadzeniem w świat komunikacji wizualnej w takich obszarach jak reklama, projektowanie graficzne, projektowanie interfejsów stron www, projektowanie architektury informacji, a dla innych mogą być doskonałym uzupełnieniem wiedzy i know-how w obszarze marketingu, PR i projektowania graficznego.
Uczestnicy
Studia przeznaczone są dla osób, które po raz pierwszy stykają się z problematyką wykorzystania obrazu w swojej praktyce zawodowej i tych, które szukają nowych zastosowań dla perswazji wizualnej w swojej pracy.
Wykładowcy
Kadrę dydaktyczną tworzą specjaliści, praktycy oraz konsultanci z różnych dziedzin, min.: mgr Sylwia Sterczyńska, mgr Agnieszka Jasińska, dr Ryszard Bieńkowski.
Opiekun merytoryczny: Piotr Bucki - trener, wykładowca, certyfikowany coach, specjalista ds.
e-marketingu, e-commerce, e-PR, komunikacji i perswazji wizualnej.
Program 9 miesięcy nauki, 200 godzin, 10 zjazdów
Wstęp do psychologicznych i społecznych podstaw komunikacji wizualnej (36 godzin)
Psychologiczne podstawy procesów poznawczych (12 godz.)
Psychologiczne podstawy perswazji wizualnej (12 godz.)
Kulturowe i społeczne aspekty komunikacji wizualnej (12 godz.)
Praktyczne zastosowania komunikacji wizualnej (136 godz.)
Narzędzia komunikacji wizualnej (40 godz.)
Podstawowe zasady komunikacji wizualnej (26 godz.)
Pola wykorzystania komunikacji wizualnej (46 godz.)
Współpraca z podmiotami pracującymi w obszarze komunikacji wizualnej (8 godz.)
Przegląd oprogramowania (8 godz.)
Przegląd inspiracji (8 godz.)
Projekt (16 godz.)
Propozycja szkoleń dodatkowych
- Elementy treningu twórczości, wrażliwości i relaksacji
- Radzenie sobie ze stresem
Forma zaliczenia
Dwa testy semestralne sprawdzające wiedzę teoretyczną oraz egzamin końcowy polegający na obronie projektu.