Doradztwo Zawodowe z Elementami Coachingu
Oligofrenopedagogika – Edukacja i Rehabilitacja Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną
Resocjalizacja i Socjoterapia
Usługowe Prowadzenie Ksiąg Rachunkowych
Akademia Coachingu poziom I
Akademia Coachingu poziom II
Akademia Trenera
Akademia Trenera – poziom II
Analityk Finansowy
Bezpieczeństwo i Higiena Pracy
Doradca Podatkowy – przygotowanie do egzaminu państwowego
Lean Sigma Academy Quality Service Group: Lider Lean Manufacturing i Six Sigma Green Belt
Nowoczesny Marketing – z certyfikatem Franklin University
Podatki i Doradztwo Podatkowe
Pomoc Psychologiczna
Pośrednictwo w Obrocie Nieruchomościami
Prawo w Biznesie
Profesjonalne Zarządzanie Biurem - z certyfikatem Franklin University
Prowadzenie E-biznesu
Przygotowanie Pedagogiczne
Psychologia w Biznesie – z certyfikatem Franklin University
Public Relations i Kreowanie Wizerunku Medialnego
Rachunkowość i Controlling Finansowy
Sprzedaż i Negocjacje Handlowe - z certyfikatem Franklin University
Studia Menedżerskie
Transport i Spedycja
Turystyka Uzdrowiskowa, SPA & Wellness
Tłumaczenia Ekonomiczno – Prawne w Biznesie - język angielski, niemiecki
Wycena Nieruchomości
Zakupy w Biznesie
Zamówienia Publiczne
Zarządzanie i Promocja Jednostki Oświatowej
Zarządzanie Nieruchomościami
Zarządzanie Projektem
Zarządzanie Systemami Logistycznymi
Zarządzanie w Bankowości
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi. Kadry i Płace
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi. Specjalista HR

O kierunku

Korzyści
Uczestnicy studiów rozwiną swoje umiejętności i wzbogacą wiedzę na temat praktycznych rozwiązań stosowanych w zarządzaniu obsługi klienta. Większość czasu zajęć zaplanowano na ćwiczenia (studia przypadków, warsztaty podnoszące poziom umiejętności, rozwiązywanie konkretnych problemów, planowanie zmian). Dodatkową korzyścią jest możliwość uzyskania za dodatkową opłatą i zdaniu egzaminu certyfikatu Customer Service LCCI na 2 poziomch Level 2 (upper intermediate ) i level 3 (advanced) organizowanego przez CJ FORWARD.

Uczestnicy
Absolwenci studiów będą potrafili wykorzystać umiejętności zarządzania sprzedażą w zdobyciu przewagi konkurencyjnej firmy. Stosując poznane w trakcie studiów narzędzia, będą potrafili zaplanować i wdrożyć w przedsiębiorstwie strategię działania, zapewniającą pozyskanie i utrzymanie klientów oraz rozwój sprzedaży. Studia kierowane są do dyrektorów handlowych, kierowników działów sprzedaży, pracowników działu sprzedaży, osób zarówno pracujących samodzielnie, jak i menedżerów zarządzających zespołami.

Wykładowcy
Zajęcia prowadzą praktycy, pracownicy odpowiedzialni za jakość obsługi klienta w różnych branżach (m.in. administracja, bankowość, hotelarstwo, telesprzedaż, usługi, edukacja). Warsztaty umiejętności obsługi klienta prowadzą doświadczeni trenerzy i konsultanci, min:. Marcin Supranowicz, Elżbieta Żurek.
Opiekun merytoryczny: dr Paweł Błaszkiewicz - trener z ponad 10-letnią praktyką, specjalizujący się
w badaniach organizacyjnych, związanych z diagnozą i rozwojem kompetencji.

 

ikonka opinie uczelnie

Opinie o uczelniach - Lista uczelni w Gdyni