Znajdź uczelnię dostosowaną do twoich potrzeb

SWPS nagrodzony Srebrnym Spinaczem 2018!

SWPS nagrodzony Srebrnym Spinaczem 2018!



7 grudnia, podczas uroczystej gali w Hotelu Sofitel w Warszawie, przedstawiciele Uniwersytetu SWPS odebrali nagrodę Srebrnego Spinacza 2018 za kanał zRozum.

DOBRA WSPÓŁPRACA PRZYNOSI EFEKTYGłównym założeniem współpracy pomiędzy Uniwersytetem SWPS a grupą Abstra w projekcie zRozum było połączenie wiedzy Uniwersytetu SWPS z dziedziny psychologii z wiedzą i doświadczeniem spółki Abstra w tworzeniu atrakcyjnych dla młodego widza treści i budowania wokół nich zasięgu. Naturalnym miejscem działań okazał się YouTube - najpopularniejsze na świecie medium wideo, w którym zwłaszcza młodzi ludzie spędzają coraz więcej czasu.Zarówno Uniwersytet SWPS, jak i Grupa Abstra postawili sobie za cel stworzenie najpopularniejszego na polskim YouTube kanału, z merytoryczną wiedzą psychologiczną, atrakcyjny dla osób w wieku gimnazjalnym i licealnym, o zasięgu porównywalnym z popularnymi kanałami rozrywkowymi. Główna tematyka miała koncentrować się wokół tematów interesujących dla młodego widza, omówionych w sposób dla niego atrakcyjny, ale jednocześnie merytoryczny.Grupa Abstra skupiła się na wypracowywaniu formatu oraz budowaniu zasięgu. Uniwersytet SWPS zapewnił merytoryczną wiedzę psychologiczną – w materiałach naukowcy uczelni, z doświadczeniem medialnym, dzielą się swoją wiedzą w przystępny sposób oraz udzielają konsultacji merytorycznych scenariuszy filmów.Na efekty nie trzeba była długo czekać. Z miesiąca na miesiąc liczba subskrybentów i liczba wyświetleń rosła. W ciągu niespełna pół roku został zrealizowany cel, jaki był obrany na początku współpracy – stworzenie najpopularniejszego na polskim YouTube kanału psychologicznego, kierowanego do młodych widzów.UNIWERSYTET SWPS POPULARYZATOREM WIEDZYUniwersytet SWPS od lat dzieli się wiedzą swoich naukowców i popularyzuje naukę poza murami uczelni podczas bezpłatnych warsztatów dla młodzieży, spotkań z rodzicami, wykładów dla nauczycieli. Poruszamy tematy, które ich dotyczą, problemy, z którymi borykają się na co dzień. Rozwijamy kanały, poprzez które każda osoba, mająca dostęp do Internetu, może zdobywać i rozwijać wiedzę, co ważne, naukową, przekazywaną przez ekspertów.Kanały Uniwersytetu SWPS na YouTube są bardzo popularne i wciąż się rozwijają. Staramy się w jak największym stopniu rozumieć i wychodzić naprzeciw potrzebom naszej społeczności. Są one naturalną konsekwencją realizowanej od kilku lat strategii obecności naszej uczelni w sieci. Zamierzamy w dalszym ciągu rozwijać nasze działania, również poprzez dostarczanie kolejnych wartościowych materiałów, od tekstowych przez audio po wideo, wykorzystując do tego wszelkie możliwości, jakie dziś oferuje internet.O KONKURSIE „ZŁOTE SPINACZE”Konkurs „Złote Spinacze” został zainicjowany przez Związek Firm Public Relations w 2003 r. Jego głównym celem jest zwiększanie profesjonalizmu i podnoszenie standardów w branży Public Relations oraz kreowanie jej pozytywnego wizerunku poprzez promowanie najlepszych, najbardziej kreatywnych i rzetelnie wykonanych projektów zrealizowanych w Polsce. Zadaniem „Złotych Spinaczy" jest również edukacja środowiska biznesowego na temat znaczenia Public Relations dla funkcjonowania firmy. Tegoroczna edycja konkursu to już XVI edycja z rzędu. W tym roku Jury nagrodziło projekty w 32 kategoriach konkursowych. Uniwersytet SWPS ponownie znalazł się w gronie wyróżnionych.

Data publikacji: 04.01.2019
ikonka kierunki studiów

Dodatkowe informacje o studiach - Warszawa