Bezpieczeństwo Wewnętrzne
Finanse i rachunkowość
Informatyka
Logistyka
Management - studia I stopnia
Management - studia II stopnia
Pedagogika
Psychologia w biznesie
Turystyka i rekreacja
Zarządzanie - studia I stopnia
Zarządzanie - studia II stopnia

Cele studiów

Twoja wiedza i umiejętności:
- organizacja pracy zespołowej
- autoprezentacja
- analiza zachowań partnerów biznesowych
- prowadzenie negocjacji
- coaching
- kreowanie wizerunku
- skuteczne motywowanie.

Perspektywy zawodowe:
- firmy headhunterskie
- firmy organizujące i prowadzące szkolenia
- firmy konsultingowe
- agencje reklamowe
- agencje doradztwa personalnego
- firmy rekrutacyjne
- coach
- doradca personalny
- specjalista ds. szkoleń
- doradca zawodowy.

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
Coaching to termin, który w ostatnim czasie robi ogromną furorę. Głównie jest kojarzony z biznesem, z pracą – jej zmieniającym się charakterem i perspektywami stojącymi przed pracownikiem. Coach to nie tylko trener, mentor, konsultant, terapeuta. To osoba, którą łączą z klientem relacje partnerskie oraz zaufanie. Dzięki temu proces stawania się tym, kim chce klient nie przebiega w sposób ściśle zależny od coacha. Do pewnych wniosków oraz do dojrzałości do zmian dochodzi sam klient, jednak przy ścisłej współpracy z coachem. Ale istnieją jeszcze inne odmiany coachingu: executive coaching – dotyczy wyższej kadry zarządzającej, coaching życiowy – zajmuje się harmonizowaniem spraw w życiu prywatnym, czy coaching sportowy – ma na celu zwiększenie osiągnięć sportowych poprzez naukę koncentracji, godzenia się z przegraną itp.