Znajdź uczelnię dostosowaną do twoich potrzeb

XXI SEMcamp na Uczelni Łazarskiego

XXI SEMcamp na Uczelni Łazarskiego



Co różni pracę data scientista od pracy analityka? Jak zwiększyć wydajność kampanii na YouTube? Jakie są możliwości pakietu Google Analytics Suite 360? Co warto wiedzieć o SEO w 2016 roku? – to tylko niektóre z zagadnień konferencji SEMcamp, która odbędzie się 13 czerwca br. na Uczelni Łazarskiego. Jej organizatorem jest Mariusz Gąsiewski – twórca bloga ittechnology.us i Przemysław Modrzewski – autor bloga marketingLAB.pl. Uczelnia Łazarskiego jest partnerem konferencji.

SEMcamp ma na celu rozwój i popularyzację wiedzy związanej z zagadnieniami marketingu w wyszukiwarkach, performance marketingu oraz analityki internetowej. Wśród podejmowanych tematów należy wymienić: SEO i pozycjonowanie, marketing w sponsorowanych wynikach wyszukiwarek, analitykę internetową, mierzenie rezultatów kampanii, reklamę wideo i mobilną oraz rynek mobile. Cykliczne spotkania pozwalają na wymianę informacji i doświadczeń, a ponadto mogą być pomocne w identyfikowaniu możliwości rozwoju biznesu z partnerami. Spotkanie jest również doskonałą okazją do integracji osób z branży. – W czerwcu odbędzie się już 21. edycja SEMcamp. Każdorazowo bierze w nim udział około 400 osób. Wydaje się, że dla wielu uczestników jest już stałą pozycją w kalendarzu imprez branży digital marketingowej — mówi Mariusz Gąsiewski, pomysłodawca SEMcamp’u i autor bloga ittechnology.us. — Spotkania networkingowe to doskonała okazja do bezpośredniej rozmowy ze specjalistami i praktykami z branży. Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych – zachęca Gąsiewski.SEMcamp jest jednym z największych wydarzeń tego rodzaju w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. Podczas całodniowej konferencji, specjaliści, w tym m.in. analitycy i praktycy SEO, zaprezentują studia przypadku, przedstawią przykłady i efekty wdrożeń oraz wezmą udział w panelu dyskusyjnym pt. Analityka internetowa – gdzie jest dziś i gdzie będzie jutro? Do aktywnego udziału w rozmowie zostanie zaproszona również publiczność.— Tym razem wśród zaproszonych prelegentów znajdą się eksperci z takich firm, jak m.in. Iconaris, Netsprint czy Clearcode. Będziecie mieli wyjątkową okazję uczestniczenia w merytorycznych wystąpieniach dotyczących m.in. optymalizacji kampanii w YouTube, poszerzania widoczność SEO z wykorzystaniem on-site i content marketingu, a także dowiecie się, co jest obecnie ważne w SEO, a co odeszło już do lamusa — mówi Gąsiewski.zdjecieProgram:
  • 9:30-10:00 ........Rejestracja
  • 10:00-10:15 .....Otwarcie spotkania – Mariusz Gąsiewski, Przemysław Modrzewski
  • 10:15-10:40 .....„Orientuj się albo giń” – Grzegorz Mogilewski
  • 10:40-11:20.....„Analityka i optymalizacja – klucz do efektywności działań reklamowych” ..............................– Tomasz Brzeziński
  • 11:20-11:50.....Przerwa na kawę
  • 11:50-12:30.....„YouTube for Performance” (prezentacja w języku angielskim) – Petra Brodilova
  • 12:30-13:00.....„„Możliwości Google Analytics Suite 360 – Live Demo” – Przemysław ..............................Modrzewski
  • 13:00-14:00.....Przerwa obiadowa
  • 14:00-14:40.....„W czym Piwik i 7tag mogą nadrobić braki w Google Analytics i Google Tag..............................Managerze?” – Marek Juszczyński
  • 14:40-15:20.....„Stare, dobre SEO w 2016. Co jeszcze jest ważne, a co odeszło do lamusa?” ..............................– Marcin Duraj
  • 15:20-15:50.....Przerwa kawowa
  • 15:50-16:30.....“Content is still king” – Bluerank
  • 16:30-17:10.....Panel dyskusyjny: „Analityka internetowa – gdzie jest dziś i gdzie będzie jutro?” ..............................– Mariusz Gąsiewski, Przemysław Modrzewski, Marek Juszczyński, Tomasz ..............................Brzeziński, Grzegorz MogilewskiTermin i miejsce: 13 czerwca 2015 r., poniedziałek, godz. 9:30-17:10Uczelnia Łazarskiego (aula 58), ul. Świeradowska 43Liczba miejsc jest ograniczona. Wszystkich zainteresowanych prosimy o rezerwację miejsca poprzez formularz elektroniczny: www.semcamp.com.pl/#tile_registration. Udział w SEMcamp jest płatny. W ciągu trzech dni od rejestracji należy przelać 100 PLN na konto Fundacji Mam Serce. Tak więc pełen zysk z biletów wstępu jest przeznaczony na cele charytatywne. W przypadku braku dokonania wpłaty, rejestracja zostanie automatycznie anulowana.Więcej informacji znajduje się na stronie www.lazarski.pl oraz www.semcamp.com.pl.Partnerem wydarzenia jest Uczelnia Łazarskiego. zdjecie

  • Data publikacji: 08.06.2016
    ikonka kierunki studiów

    Dodatkowe informacje o studiach - Warszawa