Co różni pracę data scientista od pracy analityka? Jak zwiększyć wydajność kampanii na YouTube? Jakie są możliwości pakietu Google Analytics Suite 360? Co warto wiedzieć o SEO w 2016 roku? – to tylko niektóre z zagadnień konferencji SEMcamp, która odbędzie się 13 czerwca br. na Uczelni Łazarskiego. Jej organizatorem jest Mariusz Gąsiewski – twórca bloga ittechnology.us i Przemysław Modrzewski – autor bloga marketingLAB.pl. Uczelnia Łazarskiego jest partnerem konferencji.
SEMcamp ma na celu rozwój i popularyzację wiedzy związanej z zagadnieniami marketingu w wyszukiwarkach, performance marketingu oraz analityki internetowej. Wśród podejmowanych tematów należy wymienić: SEO i pozycjonowanie, marketing w sponsorowanych wynikach wyszukiwarek, analitykę internetową, mierzenie rezultatów kampanii, reklamę wideo i mobilną oraz rynek mobile. Cykliczne spotkania pozwalają na wymianę informacji i doświadczeń, a ponadto mogą być pomocne w identyfikowaniu możliwości rozwoju biznesu z partnerami. Spotkanie jest również doskonałą okazją do integracji osób z branży. – W czerwcu odbędzie się już 21. edycja SEMcamp. Każdorazowo bierze w nim udział około 400 osób. Wydaje się, że dla wielu uczestników jest już stałą pozycją w kalendarzu imprez branży digital marketingowej — mówi Mariusz Gąsiewski, pomysłodawca SEMcamp’u i autor bloga ittechnology.us. — Spotkania networkingowe to doskonała okazja do bezpośredniej rozmowy ze specjalistami i praktykami z branży. Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych – zachęca Gąsiewski.SEMcamp jest jednym z największych wydarzeń tego rodzaju w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. Podczas całodniowej konferencji, specjaliści, w tym m.in. analitycy i praktycy SEO, zaprezentują studia przypadku, przedstawią przykłady i efekty wdrożeń oraz wezmą udział w panelu dyskusyjnym pt. Analityka internetowa – gdzie jest dziś i gdzie będzie jutro? Do aktywnego udziału w rozmowie zostanie zaproszona również publiczność.— Tym razem wśród zaproszonych prelegentów znajdą się eksperci z takich firm, jak m.in. Iconaris, Netsprint czy Clearcode. Będziecie mieli wyjątkową okazję uczestniczenia w merytorycznych wystąpieniach dotyczących m.in. optymalizacji kampanii w YouTube, poszerzania widoczność SEO z wykorzystaniem on-site i content marketingu, a także dowiecie się, co jest obecnie ważne w SEO, a co odeszło już do lamusa — mówi Gąsiewski.Program: 9:30-10:00 ........Rejestracja 10:00-10:15 .....Otwarcie spotkania – Mariusz Gąsiewski, Przemysław Modrzewski 10:15-10:40 .....„Orientuj się albo giń” – Grzegorz Mogilewski 10:40-11:20.....„Analityka i optymalizacja – klucz do efektywności działań reklamowych” ..............................– Tomasz Brzeziński 11:20-11:50.....Przerwa na kawę 11:50-12:30.....„YouTube for Performance” (prezentacja w języku angielskim) – Petra Brodilova 12:30-13:00.....„„Możliwości Google Analytics Suite 360 – Live Demo” – Przemysław ..............................Modrzewski 13:00-14:00.....Przerwa obiadowa 14:00-14:40.....„W czym Piwik i 7tag mogą nadrobić braki w Google Analytics i Google Tag..............................Managerze?” – Marek Juszczyński 14:40-15:20.....„Stare, dobre SEO w 2016. Co jeszcze jest ważne, a co odeszło do lamusa?” ..............................– Marcin Duraj 15:20-15:50.....Przerwa kawowa 15:50-16:30.....“Content is still king” – Bluerank 16:30-17:10.....Panel dyskusyjny: „Analityka internetowa – gdzie jest dziś i gdzie będzie jutro?” ..............................– Mariusz Gąsiewski, Przemysław Modrzewski, Marek Juszczyński, Tomasz ..............................Brzeziński, Grzegorz MogilewskiTermin i miejsce: 13 czerwca 2015 r., poniedziałek, godz. 9:30-17:10Uczelnia Łazarskiego (aula 58), ul. Świeradowska 43Liczba miejsc jest ograniczona. Wszystkich zainteresowanych prosimy o rezerwację miejsca poprzez formularz elektroniczny: www.semcamp.com.pl/#tile_registration. Udział w SEMcamp jest płatny. W ciągu trzech dni od rejestracji należy przelać 100 PLN na konto Fundacji Mam Serce. Tak więc pełen zysk z biletów wstępu jest przeznaczony na cele charytatywne. W przypadku braku dokonania wpłaty, rejestracja zostanie automatycznie anulowana.Więcej informacji znajduje się na stronie www.lazarski.pl oraz www.semcamp.com.pl.Partnerem wydarzenia jest Uczelnia Łazarskiego.
SEMcamp ma na celu rozwój i popularyzację wiedzy związanej z zagadnieniami marketingu w wyszukiwarkach, performance marketingu oraz analityki internetowej. Wśród podejmowanych tematów należy wymienić: SEO i pozycjonowanie, marketing w sponsorowanych wynikach wyszukiwarek, analitykę internetową, mierzenie rezultatów kampanii, reklamę wideo i mobilną oraz rynek mobile. Cykliczne spotkania pozwalają na wymianę informacji i doświadczeń, a ponadto mogą być pomocne w identyfikowaniu możliwości rozwoju biznesu z partnerami. Spotkanie jest również doskonałą okazją do integracji osób z branży. – W czerwcu odbędzie się już 21. edycja SEMcamp. Każdorazowo bierze w nim udział około 400 osób. Wydaje się, że dla wielu uczestników jest już stałą pozycją w kalendarzu imprez branży digital marketingowej — mówi Mariusz Gąsiewski, pomysłodawca SEMcamp’u i autor bloga ittechnology.us. — Spotkania networkingowe to doskonała okazja do bezpośredniej rozmowy ze specjalistami i praktykami z branży. Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych – zachęca Gąsiewski.SEMcamp jest jednym z największych wydarzeń tego rodzaju w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. Podczas całodniowej konferencji, specjaliści, w tym m.in. analitycy i praktycy SEO, zaprezentują studia przypadku, przedstawią przykłady i efekty wdrożeń oraz wezmą udział w panelu dyskusyjnym pt. Analityka internetowa – gdzie jest dziś i gdzie będzie jutro? Do aktywnego udziału w rozmowie zostanie zaproszona również publiczność.— Tym razem wśród zaproszonych prelegentów znajdą się eksperci z takich firm, jak m.in. Iconaris, Netsprint czy Clearcode. Będziecie mieli wyjątkową okazję uczestniczenia w merytorycznych wystąpieniach dotyczących m.in. optymalizacji kampanii w YouTube, poszerzania widoczność SEO z wykorzystaniem on-site i content marketingu, a także dowiecie się, co jest obecnie ważne w SEO, a co odeszło już do lamusa — mówi Gąsiewski.Program: